اقدام فرهاد مجیدی علیه جواد نکونام

اقدام فرهاد مجیدی علیه جواد نکونام

جواد نکونام با بازگشت به فولاد توانست تیم را به روند خوب و رو به رشدی برگرداند. مربی جوانی که با پنجره بسته و ترکیبی تقریباً همیشگی، تیمش را از انتهای جدول تک رقمی کرد و در هشت بازی متوالی طعم تلخ شکست را نچشیده بود.

آخرین شکست فولاد مقابل نکونام به هفته بیست و پنجم لیگ گذشته بازمی گردد. وقتی اهوازی ها در یک بازی دراماتیک و باورنکردنی در دقیقه 94 با یک گل از مس سبقت گرفتند اما با گل های محمدرضا سلیمانی و مهرداد آواک در آخرین لحظات و اتلاف وقت، فولاد مغلوب رفسنج شد. .

از این دیدار، فولادی ها در 16 بازی متوالی که نکونام روی نیمکت حضور داشتند شکست نخورده اند تا اینکه روز گذشته فرهاد مجیدی موفق شد به آمار خوب هم تیمی قدیمی خود پایان دهد تا سرمربی فولاد پس از مدت ها. ، شکست تلخی را متحمل شد.

مجیدی که تیمش با تساوی های متوالی گرفتار شده بود، حالا با شکست حریفان خود یکی پس از دیگری در مسیر پیروزی قرار دارد. استقلال به عنوان یک مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر، روز گذشته با کسب 3 امتیاز حساس مقابل فولاد، صدرنشینی خود را حفظ کرد.

اتفاق دیگری که در دیدارهای دیروز رخ داد باعث شد مجیدی به عنوان تنها سرمربی بدون شکست لیگ برتر شناخته شود. فرهاد پیش از دیدارهای هفته دوازدهم به همراه حتیبی و نکونام مربیان بدون شکست لیگ بیست و یکم بودند.

دیدگاهتان را بنویسید