آیا جواد نکونام نقشه های فرهاد مجیدی و استقلال را خراب می کند؟

آیا جواد نکونام نقشه های فرهاد مجیدی و استقلال را خراب می کند؟

استقلال تهران از ساعت 19:45 امروز در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز میزبان فولاد خوزستان است و امروز دیداری حساس و سرنوشت ساز قهرمانی دو تیم خواهد بود.

علاوه بر حساسیت و اهمیت این دیدار برای هر دو تیم و فوتبالدوستان، در بازی امروز درگیری های جالبی وجود دارد که برخی از آن ها بین افرادی است که سابقه حضور در تیم مقابل را دارند که باعث می شود انگیزه مضاعفی در بازی امروز داشته باشند. همخوانی داشتن. مصادف می شود.

استقلال زبیر نیک نفس و صالح حردانی را در اختیار دارد که فصل گذشته در فولاد حضور داشتند و امسال خرید مجیدی محسوب می شوند. از طرفی در ترکیب فولاد کمی استقلال وجود دارد. در خط دفاعی عارف آقاسی را داریم که بازیکن فولاد بود و مدتی به استقلال آمد و به اهواز برگشت تا شاگرد نکونام شود. آرش رضاوند دیگر بازیکن تیم فولاد است که مقابل تیم سابقش بازی می کند. در این تیم البته پاتوس سابقه حضور و درخشش در استقلال را هم دارد.

جواد نکونام نیز سرمربی فولاد خوزستان است که آخرین قهرمانی اش در استقلال با همین گل در لیگ دوازدهم مقابل همین فولاد خوزستان به دست آمد. باید منتظر ماند و دید که آیا تمام حاضران استقلالی فولاد می توانند اولین شکست را برای شاگردان فرهاد مجیدی رقم بزنند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید