نقشه فرهاد مجیدی مقابل جواد نکونام

نقشه فرهاد مجیدی مقابل جواد نکونام

رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر امروز با برگزاری هر 8 دیدار برگزار می شود و در یکی از دیدارهای سرنوشت ساز امروز آبی های تهرانی در خانه میزبان فولاد خواهند بود. این بازی در حالی برگزار می شود که استقلال با 25 امتیاز صدرنشین و فولاد با 17 امتیاز در رده هفتم قرار دارند. شاگردان مجیدی بر این باورند که رسالت اصلی آنها حضور در بالای جدول است و هدف اصلی نکونام و تیمش این است که تهران را دست خالی ترک نکنند.

هم تیمی های سابق استقلال که در سال های اخیر با پیراهن های شماره 6 و 7 آبی ها در این تیم خوش درخشیدند و امروز هدایت دو تیم استقلال و فولاد را بر عهده داشتند، اخیرا چند بازی با هم انجام دادند که معروف ترین آنها فینال جام حذفی نکونام و … فولاد با نکونام به پایان رسید که اولین جام دوران مربیگری خود را مقابل فرهاد مجیدی به دست آورد.

آبی ها امروز به مصاف فولاد می روند که بدون شکست و با بهترین عملکرد در خط حمله و دفاع در بالای جدول قرار دارند و اگرچه در هر شرایطی تنها یک تساوی این برتری را ادامه می دهد، اما قطعا شاگردان مجیدی در این مطابقت خانوارها بیش از یک تساوی و یک امتیاز انتظار دارند. و آن هم تا این که فولادی ها پس از صعود دوباره با حضور نکونام به تیمی شکست ناپذیر تبدیل شدند و با 3 برد و 4 تساوی موفق شدند از 21 امتیاز پیش رو 13 امتیاز کسب کنند.

مجیدی که تیمش شکست ناپذیر است و کمترین گل را در جدول به ثمر رسانده است، به سختی بازی امروز مقابل نکونام واقف است و می داند که شاید این دیدار یکی از سخت ترین بازی های تیمش در چند هفته باقی مانده تا پایان بازی باشد. نیمه .

آبی ها مانند بازی های گذشته امروز وریا گفوری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند تا بازوبند کاپیتانی آنها همچنان به دست سید حسین حسینی بسته شود. اما سیستم تیم همچنان از سه مدافع میانی، دو وینگر چپ و راست، دو هافبک دفاعی، یک هافبک رو به جلو و دو مهاجم مرکزی تشکیل شده است.

دیدار استقلال و فولاد که آخرین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر است امروز از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید