المپیک ناشنوایان حضور در 8 رشته ورزشی در برزیل 2021

ساعت: 13:07
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790318

این تصمیم در جلسه هماهنگی کارکنان فدراسیون ناشنوایان اتخاذ شد

در جلسه هماهنگی کارکنان فدراسیون ناشنوایان و انجمن های ورزشی مقرر شد 8 رشته ورزشی ناشنوایان در المپیک 2021 برزیل شرکت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط ورزشی با ناشنوایان؛ جلسه هماهنگی مسئولان فدراسیون و انجمن های ورزشی ناشنوایان با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد.

این دیدار صبح امروز با حضور مهران تیشه گران (رئیس فدراسیون)، مهدی نصیبی (دبیر)، زهرا داودی (نایب رئیس بانوان)، مسئولان فدراسیون های فوتبال، کاراته، جودو، تکواندو، تیراندازی، دو و میدانی و کشتی برگزار شد. در داخل و اطراف فدراسیون حضور کیفی ورزشکاران در رشته های فوق در بازی های المپیک 2021 برزیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ابتدای این نشست با تشکر از مسئولان انجمن ها و برگزاری باشکوه مسابقات جهانی کاراته و تکواندو ناشنوایان تهران در سال 2021 گفت: شما را به مسابقات اعزام می کنیم و امیدواریم مقام هفتمی در المپیک سامسون ترکیه در این دوره ارتقا خواهد یافت و پرچم مقدس کشور عزیزمان بارها در این مسابقات برافراشته خواهد شد.

کارکنان انجمن ها نیز با بیان برنامه های خود بر حمایت همه جانبه فدراسیون از رشته های اعزامی و نیاز به حامیان مالی تاکید کردند.

عبدالحمید حسین پور (مشاور فدراسیون)، محمدعلی محمدی (سرپرست حراست فدراسیون)، علیرضا بسیح (مسئول کمیته فنی و مسابقات) و ابراهیمی (مسئول روابط عمومی فدراسیون) نیز در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید