اماکن هنجارشکن کرمانشاه پلمب می‌شوند

دادستان کرمانشاه:

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از برخورد جدی دستگاه قضایی با تعدادی از تالارها و رستوران های کرمانشاه که در روزهای اخیر اقدام به برگزاری جشن های غیرقانونی کرده اند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

حمیدرضا کریمی در گروه خبرنگاران با اشاره به هنجارشکنی در روزهای اخیر در برخی سالن ها و رستورانهای مطره از کرمانشاه اظهار کرد: پس از انتشار فیلم و دریافت گزارش هایی مبنی بر اقدام برخی تالارها و رستوران های معروف کرمانشاه بر خلاف موازین قانونی و شرعی رسیدگی ویژه به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: متأسفانه در روزهای اخیر به ویژه در شب چله، این مکان های پذیرایی جشن های مختلطی ترتیب دادند و باعث به درد آمدن دل خانواده شهدا و مردم انقلابی کرمانشاه شد.

دادستان کرمانشاه وی با بیان اینکه شناسایی و پلمب این مراکز پذیرایی در دستور کار قرار دارد، گفت: اجازه نمی دهیم عده ای با اقدامات نابهنجار سعی کنند فضای جامعه را مبتذل کنند.

وی تاکید کرد: اعمالی که به عفت عمومی و عفت جامعه لطمه می زند خط قرمز دستگاه قضایی است و مرتکبین به اشد مجازات و بدون هیچ گونه تسامحی مجازات خواهند شد.

کریمی تاکید کرد: کرمانشاه استانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس جوانان پاک بسیاری را تقدیم این سرزمین کرده و مردم شهیدپرورش همواره پشت سر آرمان های امام (ره) و انقلاب ایستاده اند و اجازه نمی دهیم عده ای مردم برای تخریب فضای این شهر با چنین رسوایی هایی مسموم می شوند.

وی همچنین به اتاق اصناف و سایر نهادهای نظارتی دستور داد تا نظارت خود را بر فعالیت این اماکن به ویژه در ایام خاصی از سال تقویت کنند و گفت: در صورت مشاهده کاستی، این موسسات به دلیل کم کاری بررسی می شوند.



آیا این خبر مفید بود؟