اقدامات جدی با تظاهر به روزه داری در اماکن عمومی / فروشندگان مواد غذایی مجرم جریمه می شوند


ساعت: 15:28
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820724

سردار علی ابراهیمی گفت: اغذیه فروشی ها و پذیرایی ها می توانند یک ساعت قبل از اذان مغرب (افطار) باز باشند و در صورت مشاهده تخلف با متخلفان برابر ضوابط و مقررات برخورد می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار علی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به تمهیدات لازم برای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان گفت: انتظار داریم کسانی که به دلایلی نمی توانند روزه بگیرند حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کنند. ماه رمضان و روزه داران از هر نوع «از روزه گرفتن در ملاء عام خودداری کنید.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: کنترل و نظارت بر فعالیت اصناف در ماه مبارک رمضان توسط کارکنان اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی انجام می شود.

ابراهیمی درباره فعالیت فروشندگان مواد غذایی و عرضه کنندگان غذای سرد گفت: اصناف فروشندگان مواد غذایی تنها مجاز به ارائه غذای سرد در خارج از منزل با رعایت کامل قوانین در طول روز هستند.

وی ادامه داد: اغذیه فروشی ها و مراکز پذیرایی از یک ساعت قبل از اذان مغرب (افطار) می توانند فعالیت داشته باشند و در صورت مشاهده تخلف با متخلفان برابر ضوابط و مقررات برخورد می شود.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با فصل بهار و حضور مردم برای گذراندن ساعاتی بعد از افطار در پارک ها و کوچه ها؛ پلیس گشت زنی ها را برای تقویت بیشتر امنیت مردم و مقابله با جنایتکارانی که به دنبال استفاده از این فرصت هستند، افزایش داده است.

این مسئول در پایان گفت: همچنین طرح های راهداری در شهرستان های استان، شب های قدر، روز جهانی قدس و عید سعید فطر در ساعات قبل از اذان مغرب توسط پلیس راه در حال اجراست و از شهروندان انتظار داریم همکاری لازم را داشته باشند. به طور کامل با افسران پلیس.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید