امباپه از روز جدید مسی دفاع می کند

دفاع امباپه مقابل مسی

پاری سن ژرمن شب گذشته در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل کلوب بروژ موفق شد با نتیجه 1-4 از سد این تیم بگذرد.

کیلیان امباپه دو گل اول و لیونل مسی دو گل دیگر پی اس جی را در این دیدار به ثمر رساندند و اولین گل مسی در این دیدار را نیز این بازیکن فرانسوی ارسال کرد.

نیمار به دلیل مصدومیت در این دیدار به میدان نرفت اما به نظر می رسد پاری سن ژرمن برای برد نیاز چندانی به این بازیکن ندارد و زوج مسی و امباپه به خوبی می توانند تیم را هدایت کنند.

امباپه پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: بازی با لئو مسی آسان است، او بهترین بازیکن جهان است. او چند روز پیش برنده توپ طلا شد و امروز دو گل به ثمر رساند. مسی خوشحال است و امیدوارم بتواند در آینده بیشتر به ما کمک کند.

او به RMC Sport گفت: ما به مسی نیاز خواهیم داشت. او هنوز همان لیونل مسی است. ما در طول فصل به او نیاز داریم و من متقاعد هستم که او می تواند در مهم ترین لحظات فصل به ما کمک کند. خیلی خوب است که با چنین اطمینانی وارد جلسات مهم شوید. خوشحالم که امروز دو گل زدم. این برای او شخصاً چیز خوبی است، اما در آینده برای ما خوب است.»

همکاری درخشان امباپه و مسی و هماهنگی این دو فوق ستاره با یکدیگر خبر بسیار خوبی برای پاری سن ژرمن در این فصل خواهد بود و به نظر می رسد آنها بیش از هر زمان دیگری به رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید