امتناع کردن اسرائیل از انتقال آب و غذا به نوار غزه، نقض قانون بین‌الملل است



وزیر خارجه انگلیس:

دیوید کامرون وزیر خارجه بریتانیا به رژیم اسرائیل هشدار داد که اگر اسرائیل اجازه ندهد آب و غذا به نوار غزه برسد، قوانین بین المللی را نقض کرده است.

امتناع اسرائیل از تحویل غذا و آب به نوار غزه نقض قوانین بین المللی است

به گزارش خبرگزاری موج


به نوشته روزنامه گاردین، کامرون در صریح ترین هشدار خود نسبت به جنایتکاری و تجاوزگری رژیم اسرائیل اعتراف کرد که اگر رژیم صهیونیستی غزه محرومیت از غذا و آب به عنوان نیروی اشغالگر، نقض قوانین بین المللی است.

وزیر امور خارجه انگلستان وی گفت: همانطور که نیروهای صهیونیستی پیشنهاد می کنند خروج مردم رفح از این منطقه امکان پذیر نیست.

اظهاراتی که نشان می دهد انگلیس هیچ طرح صهیونیستی را برای حمله همه جانبه به این منطقه که بیش از یک میلیون آواره در اردوگاه های پرجمعیت زندگی می کنند، نمی پذیرد.

این اظهارات در حالی بیان شد که ایالات متحده اعلام کرد در حال بررسی گزارش هایی مبنی بر زخمی شدن غیرنظامیان توسط رژیم اسرائیل در غزه است. هدف این ارزیابی تضمین این است که کشورهایی که از ایالات متحده تسلیحات دریافت می کنند، عملیات نظامی را مطابق با حقوق بشر بین المللی انجام می دهند.

دولت بایدن به دلیل ادامه دادن تسلیحات به رژیم صهیونیستی با انتقاداتی مواجه شده است. این در حالی است که اتهامات استفاده از سلاح های ساخت آمریکا برای حمله به غیرنظامیان، کشته یا زخمی شدن آنها افزایش یافته است.

کامرون روز سه شنبه نیز از پاسخ به درخواست برای توقف ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی اجتناب کرد و در عوض گفت حماس باید فورا جنگ را متوقف کند.



آیا این خبر مفید بود؟




نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیر فارسی و غیر مرتبط ارسال نمی شود.