امروز آخرین مهلت صدور احکام ترمیم حقوق معلمان است


ساعت: 10:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916290

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش امروز (۲۵ آذر) آخرین مهلت صدور احکام بازگرداندن حقوق و مزایای مدرک معلمی معلم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سده ستاری فرد، سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام این خبر که آخرین مهلت صدور احکام بازگرداندن حقوق و مزایای رتبه معلم معلمی امروز (25 آذرماه) است، خطاب به آموزش و پرورش گفت: مدیران استان ها تاکید کرد: مسئولیت عدم صدور تصمیم برای همکاران فرهنگی بر عهده مدیران آموزش و پرورش مناطق و استان ها خواهد بود.

وزارت آموزش و پرورش ماه گذشته همزمان با اقدام دولت برای احیای حقوق کارمندان خود دستورات موقت و پایه رتبه بندی معلمان با نمره معلم معلم را آغاز کرد و 8 ماه معوقه ارزشیابی را پرداخت کرد. مربیان

معاون وزیر آموزش و پرورش در عین حال وعده داد که احکام صادره برای افزایش حقوق در آذرماه بازگردانده می شود. همچنین بازماندگان معلمان و مستمری بگیران انتقالی نیز در آذرماه احکام جدید خود را دریافت خواهند کرد.

به گفته معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، علاوه بر بررسی احکام، فرآیند تعیین رتبه نهایی و نهایی معلمان نیز به طور همزمان پیگیری می شود تا معلمان بتوانند بر اساس خود دریافت کنند. رتبه بندی نهایی

صادق ستاری فرد همچنین با اعلام آماری از وضعیت صدور احکام گفت: قریب به 80 درصد از مشمولان از مزایای رتبه آموزشی معلمی و حدود 90 درصد از همکاران فرهنگی از مزایای بازیابی حقوق برخوردار شده اند. احیای دستمزدها از اول مهرماه آغاز شد که در ماه‌های آینده ادامه خواهد داشت و شامل ضریب ریالی 3000 واحدی و افزایش 100 درصدی حقوق فرزند و 50 درصد کمک عائله‌مندی است.

وی ادامه داد: در خصوص رتبه بندی، صدور احکام تربیت معلم (45 درصد از کل حقوق کار، حقوق کارمند و فوق العاده کار) از 10 شهریور 1400 برای مشمولان اعمال شد و وجوه و معوقات هشت فروردین ماه پرداخت شد. 1، 1401. اما بر اساس قانون استخدام کشوری و قانون مدیریت خدمات کشوری، برای مستخدمین در صندوق بازنشستگی کشوری، کمک ماه اول (افزایش حقوق نسبت به ماه قبل) از استرداد مزد و رتبه و رتبه کسر می شود. طبیعتا ذخیره ماه اول در زمان واریز 1400 معوقه باقی مانده است. کسر نخواهد شد.

ستاری فرد همچنین به موضوع بازماندگان اشاره کرد و گفت: برای 20 درصد باقیمانده مشمولان اعم از انتقالی سازمانی و مستمری بگیران و 10 درصد باقیمانده بازیابی حقوق، دستورات همزمان با پرداخت حقوق صادر و اجرا می شود. آذر ماه همراه با پرداخت های معوقه. همچنین تلاش می کنیم با هماهنگی برنامه و سازمان بودجه معوقات 1400 را پرداخت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید