امیر عابدزاده و رد پیشنهاد تیم سرشناس اسپانیا

امیر عابدزاده و رد پیشنهاد تیم سرشناس اسپانیا

امیر عابدزاده پس از درخشش در دروازه تیم ملی ایران گفت: همیشه دوست داشتم انرژی خوبی بگیرم و به مردم کشورم بدهم. من واقعا خوشحالم که آنها را خوشحال کردم.

دروازه بان تیم ملی ایران که در سه بازی اخیر در ترکیب اصلی حضور داشت و توانست دروازه خود را بسته نگه دارد، پس از هر پیروزی بر شادی همیشگی خود افزود: دستم روی قلبم است و با نام وارد زمین می شوم. “الله” و بله انرژی بگیرید. این تنها منبع انرژی برای من است. خوشحالی همیشگی من بعد از هر پیروزی این است که برای تشکر زانو می زنم.

امیر با تاکید بر شباهت های او و پدرش احمدرضا عابدزاده در گرفتن توپ با یک دست گفت: این همه لطف خداست، اما مهم این بود که ما برنده مسابقه شدیم. ممنون و خسته نباشید از بازیکنان تیم ملی ایران که با وجود 10 نفر بودن در دیدار مقابل امارات توانستند دفاع بسیار خوبی داشته باشند.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران که در تیم پونفرادینا اسپانیا (لالیگا 2) بازی می کند در واکنش به پیشنهاد باشگاه سویا اسپانیا به وی در نقل و انتقالات زمستانی گفت: امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد. “کارکنان باشگاه (پونفرادینا) با من صحبت کردند که تا پایان فصل بمانم. خدای نکرده تابستان هر چه باشد. هر بار که به پیشرفت فکر می کردم، اتفاقات خوبی برایم می افتاد.

عابدزاده همچنین تاکید کرد که حضور در لالیگا اسپانیا همیشه یکی از اهداف و آرزوهای او بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید