انتخابات شهردار دهدشت دوباره به تعویق افتاد/ زمانی که خبرنگاران سنگسار شدند

ساعت: 11:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783102

با اختلاف اعضای شورای اسلامی شهر دهدشت، مدیریت این شهر رها شد و برخی از اعضا با توجه به حواشی، تکلیف شهردار را مشخص نکردند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، بیش از 2 ماه از آغاز به کار شورای ششم شهر دهدشت می گذرد و در این مدت شاهد ایجاد حواشی در فضای واقعی و آن هستیم. ادامه در فضای مجازی که در صورت تداوم مصلحت شهر در معرض آسیب قرار می گیرد.

شورایی که از بدو تاسیس برای انتخاب هیات مدیره دچار دودستگی شده است، با وجود اینکه وانمود می کند دلسوز است و باید در مهمترین وظیفه خود یعنی انتخاب شهردار، منافع شهر را در نظر بگیرد، همچنان آسیب پذیر است.

826f72b8 911e 4aed 95d0 71ba18df47e3 خبر خاکستری

اعضای شورا نمایندگان مردم یک شهر هستند که باید صبور باشند و بتوانند بدون تشنج در حیاط شورا در جهت منافع شهر و مردم قدم بردارند.

قرار بود شب گذشته به دعوت سخنگوی شورای ششم، خبرنگاران تکلیف شهردار دهدشت را تعیین کنند، اما این جلسه که قرار بود ساعت 17 برگزار شود، به ساعت 20 موکول شد. اقدامی که پیش از این برای رسانه ها قابل پیش بینی بود. نمایندگان مجلس دهدشت پشت درهای بسته فریاد زدند و در نهایت آرانپور یکی از اعضای شورا به طور علنی به خبرنگاران گفت که این برنامه امشب برگزار نمی شود زیرا افراد جدیدی برای شهرداری ثبت نام کرده اند و پس از دریافت رزومه آنها، جلسه ای بیشتر در محل شهرداری برگزار می شود. حضور رسانه ها

8ae5b5d2 dc73 4925 85b5 861e718a3529 خبر خاکستری

وی افزود: با توجه به اعزام ۹ نفر دیگر برای شهردار شدن، انتخاب شهردار به فردا موکول شد.

آرانپور گفت: رزومه این افراد تا فردا بررسی می شود و در تاریخ 19 آبان ساعت 14 به هر نفر به مدت 15 دقیقه 15 ساعت مهلت داده می شود که از رزومه خود دفاع کند و پس از دفاع از انتخاب شهردار خواهد بود. با رای گیری مشخص می شود.

انتخاب شهردار توانمند یکی از مهمترین وظایف شورای شهر است، بنابراین نمایندگان مردم این شهر به جای پرداختن به فیلدهای متنی پررنگ باید به مصالح شهر توجه کنند و شهر را اختراع کنند. توسعه از طریق انسجام

خبرنگار: عابد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید