انتخابی نهایی تیم ملی کاراته در روزهای 5 و 6 خرداد ماه برگزار می شود / 2 نفر اول هر وزن در اردو می مانند.


ساعت: 13:52
تاریخ انتشار: 1401/03/16
کد خبر: 1843951

مسابقات اوزان 84+ به دلیل مصدومیت صالح اباذری برگزار نمی شود

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کاراته مردان در روزهای 5 و 6 خردادماه برگزار می شود که به بازی های کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان درباره زمان انتخابی درون تیمی گفت: اشکالی ندارد.

وی افزود: مسابقات اوزان 55، 60 و 75 کیلوگرم روز چهارشنبه 25 خردادماه و وزن های 67- و 84 کیلوگرم نیز روز پنجشنبه 26 خرداد ماه در دو مرحله دو جانبه برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: نه تنها 84 مسابقه وزنه برداری برگزار می شود که زمان برگزاری آن متعاقبا اعلام می شود. دلیل این اتفاق مصدومیت بازوی صالح اباذری است.

هروی خاطرنشان کرد: پس از انتخابی، دو نفر اول هر وزن در اردو می مانند و در نهایت با تصمیم کادر فنی تیم ملی، نفرات اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا. مشخص خواهد شد.

هروی در پایان افزود: با وزن منفی 55 کیلوگرم نفر سوم در مجموع و دومین قهرمان کشور اول انتخاب می شود تا در نهایت یک نفر به مرحله بعد راه یابد. سپس نفر اول این انتخابی، مرد اول مسابقات قهرمانی کشور و پوریا آغداسی با یکدیگر به رقابت می پردازند تا در نهایت دو بازیکن اول در اردو باقی بمانند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید