برای برگزاری انتخابی تیم ملی تکواندو وسواس داشتیم/ تکواندوکاران تا جام جهانی مکزیک در اردو می مانند


ساعت: 09:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904338

قبل از جام جهانی تیم ملی را به مسابقات آزاد پاکستان می فرستیم

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: بهترین تکواندوکاران ایران هم اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیژن موکانلو سرمربی تیم ملی تکواندو در خصوص برگزاری مسابقات انتخابی برای حضور در مسابقات جهانی مکزیک گفت: برای برگزاری مسابقات انتخابی کشور وسواس داشتیم. مسابقات تیم تکواندو چون قصد داشتیم تیمی برای اعزام به مسابقات جهانی داشته باشیم که از همه لحاظ با آن راحت باشیم. البته بهترین تکواندوکاران ایران در تیم ملی حضور دارند و هدف ما این است که به تدریج بازیکنان را از 32 بازیکن برتر به 16 بازیکن برتر و سپس به 5 بازیکن برتر ببریم تا به المپیک پاریس برسیم.

وی افزود: سال 2023 سال متفاوتی برای تکواندو ایران خواهد بود زیرا در هر وزن 4 مدعی المپیکی داریم که روند رو به رشد ما را تحت تاثیر قرار می دهد. طبق برنامه ریزی هایمان امیدواریم به اهداف خود برسیم و در نهایت تیم بسیار خوبی را به مسابقات پیش رو اعزام کنیم.

وی در خصوص سامانه های الکترونیکی جدید در جام خلیج فارس گفت: جا دارد از فدراسیون تکواندو برای استفاده از سامانه تمام ایرانی تشکر کنم. تجهیزات جدید لیگ همتراز با نمونه های روز دنیا هستند و کیفیت بسیار خوبی دارند. نتایج شفاف‌تر هستند و بازیکنان دقیق‌تر هستند، که خوب است.

سرمربی تیم ملی در خصوص عملکرد تیم ملی در هفته های اول و دوم جام خلیج فارس گفت: شرایط تیم ملی به دلیل کمپ و تمرینات پرفشار با سایرین متفاوت بود و طبیعی است که در این مسابقات اشتباه کنند. این مسابقات با این حال به نظر من مسابقات آنها خوب بود و باید روی نقاط ضعف خود بیشتر کار کنند.

سرمربی تیم ملی تکواندو درباره برنامه ملی پوشان قبل از اعزام به مسابقات جهانی مکزیک گفت: قبل از مسابقات جهانی تلاش می کنیم تا اعضای تیم ملی را به مسابقات آزاد پاکستان اعزام کنیم تا بازیکنان در تیم در رقابت و رتبه باقی می مانند. در نهایت ملی پوشان به مسابقات جهانی اعزام می شوند و با 17 روز باقی مانده از مسابقات جایزه بزرگ منچستر تا مسابقات جهانی، تدارکات ادامه دارد و وقفه ای وجود ندارد.

موکانلو با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی پس از جام جهانی مکزیک گفت: ملی پوشانی که رتبه دارند در اردوی تیم ملی باقی می مانند و البته برای حضور قدرتمند در جام جهانی در نظر داریم یک رقابت انتخابی را هم در نظر بگیریم. باکو و بازی ها بازی های آسیایی هانگژو را بین تیم ملی و تیم ملی تازه وارد برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا جایی که بتوانیم بازیکنان را تا جام جهانی مکزیک در اردوی تیم ملی نگه می داریم و هیچکس کنار نمی رود. پس از جام جهانی، تیم ملی نیز در جام جهانی حاضر می شود. از هواداران و مردم تکواندو می خواهم این روزها کمی صبور باشند. مطمئناً صبر در راه ما می تواند گره را حل کند.

دیدگاهتان را بنویسید