تکواندوکاران مسابقات جهانی تکواندو روز دوشنبه راهی مکزیک می شوند


ساعت: 14:41
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908138

سفارت مکزیک در تهران برای اعضای تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی روادید صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، میزبان بیست و پنجمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان از 31 تا 29 آبان ماه مکزیک خواهد بود. بر این اساس ملی پوشان کشورمان روز دوشنبه ۱۸ آبان ماه با حضور در سفارت مکزیک در تهران، کارهای مربوط به اخذ ویزا را انجام دادند.

با اقدامات بعدی که توسط بهرام قدیری، رئیس کمیته تشریفات فدراسیون و همکاری خوب سفارت مکزیک در تهران انجام شد، ظهر امروز ویزای تمامی افراد اعزامی به این مسابقات صادر و در اختیار فدراسیون قرار گرفت. پنجشنبه 12 آبان. بر این اساس ملی پوشان ایران در 2 گروه روزهای 25 و 26 آبان ماه برای حضور در جام جهانی تهران را به مقصد مکزیک ترک خواهند کرد.

مهلا مومن زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی، نرگس میرنوراللهی، زینب اسماعیلی، اکرم خدابنده در گروه بانوان با سرمربیگری مینو مداح به عنوان سرمربی، ندا زارع و مهروز سای به عنوان مربی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

آقایان مهدی حاج موسایی، حسین لطفی، متین رضایی، رضا کلهر، میرهاشم حسینی، مهران بهداری، ابوالفضل عباسی و سجاد مردانی تیم ملی تکواندو کشورمان را در مسابقات جهانی تشکیل خواهند داد.

هدایت تیم ملی را بیژن موکانلو به عنوان سرمربی برعهده دارد. مسعود حاجی زواره و نعیما حاجوی نیز به عنوان مربی در کادر فنی حضور دارند. دکتر مرتضی بهرامی نژاد به عنوان پزشک و اصغر رحیمی مدیر فنی تیم های ملی نیز در این سفر همراه تیم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید