مسابقات جهانی تکواندو تکواندوکاران ایرانی چه گفتند؟


ساعت: 10:25
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910522

تکواندوکاران ایران درباره مسابقات تکواندو در مسابقات قهرمانی جهان صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، غزل سلطانی دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا 2021 و نایب قهرمان بازی های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه پیش از این با وزن 49- کیلوگرم در بیست و پنجمین دوره مسابقات جهانی مکزیک حضور یافته است. .

مهلا مومن زاده در مسابقات جهانی 2021 در رده سبک وزن مدال گرفت و غزل سلطانی این بار قصد دارد در وزن بالاتر و با شکست رقابت در مسابقات انتخابی شایستگی خود را ثابت کند.

غزل سلطانی درباره سطح مسابقات جهانی گفت: همه از سطح مسابقات جهانی خبر دارند که بهترین ها در این رویداد مهم شرکت می کنند و هر فردی که بتواند روی سکو قرار بگیرد راه رسیدن به المپیک را هموار می کند. من به خودم و توانایی هایم ایمان دارم و می دانم که اگر غزل سلطانی خود واقعی او در روز مسابقه باشد، می تواند روی سکو بایستد و افتخار کند.

و ادامه داد: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم، آمادگی بدنی داریم و باید از ملی پوشان و سرپرست فدراسیون تکواندو به خاطر تلاش هایی که انجام دادند تا شرایط را برای تمرین و آمادگی برای این رویداد مهم فراهم کنند، قدردانی کنیم. سعی می کنم در این مسابقات بهترین عملکردم را داشته باشم و از مردم می خواهم برای ما دعا کنند.

نرگس میرنورالهی متولد 1381 نماینده وزن 62 کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی مکزیک در سال 2022 خواهد بود که میرنورالهی توانست مهره تیم ملی این رشته بزرگ مدعی شود.

پیش از این وزن منهای 62 کیلوگرم در گروه بانوان با کسب مدال تیم ملی تکواندو ایران در مسابقات جهانی همراه بود. در بیست و سومین دوره مسابقات جهانی 2017/موجو-کره جنوبی علیزاده با حضور در فینال وزن 62 کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره شد. نورالهی حالا قصد دارد تا ۵ سال دیگر مدال ارزشمندی در این وزن کسب کند.

میرنوراللهی گفت: مطمئنا مسابقات جهانی میدان بسیار بزرگی است و همه ورزشکاران با تمام توان خود به میدان خواهند رفت، هیچکس را نمی توان دست کم گرفت و همه انگیزه بالایی برای کسب مدال دارند، البته من هم از این قاعده مستثنی نیستم و می خواهم در این مسابقات بدرخشم.

وی ادامه داد: تمام تلاشم را می کنم تا در این مسابقات بهترین نتیجه را کسب کنم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و با تلاش بی دریغ و کمک کادر فنی به سطح خوبی رسیدیم. از سطح رقبا مطلع هستم اما به توانایی هایم نیز افتخار می کنم و امیدوارم بتوانم بهترین نتیجه را برای خود و همه ملی پوشان کسب کنم.



دیدگاهتان را بنویسید