مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا؛ برنامه روز اول تکواندوکاران مشخص شد


ساعت: 22:19
تاریخ ارسال: 06/03/1401
کد خبر: 1892594

یازدهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جوانان آسیا فردا جمعه ۱۳ شهریورماه با حضور تکواندوکاران ۲۸ کشور آسیایی در ویتنام آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، این مسابقات با حضور 285 تکواندوکار به مدت 2 روز در تالار ارتش شهر هوشی مین برگزار می شود. فردا جمعه در اولین روز این مسابقات تکواندوکاران اوزان 45-، 51-، 59-، 68- و 78- کیلوگرم در گروه پسران و 42-، 46-، 52-، 59- و 68- کیلوگرم کیلوگرم دختران به رقابت می پردازند که می گویند در هیئت ایران در تمام کیلوگرم نمایندگان حضور دارند.

مراسم قرعه کشی این رقابت ها صبح امروز با حضور کادر فنی تیم ملی کشورمان برگزار شد و تکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختند.

در وزن منهای 45 کیلوگرم مردان، یاسین ولی زاده در دور نخست به مصاف عبدالله الشهرانی از عربستان می رود و سپس به مصاف سیپراساد از هند می رود. در این وزن 13 تکواندوکار حضور دارند که در صورت پیروزی ولی زاده در این 2 مبارزه باید با یکی از تکواندوکاران ژاپن، تایلند یا هنگ کنگ برای صعود به دیدار پایانی مبارزه کند.

در وزن 51 کیلوگرم 15 تکواندوکار ثبت نام کرده اند که امیررضا قربانی در اولین دیدار خود مقابل رنزو گاولینز از فیلیپین قرار دارد و سپس به مصاف ویتنام و عراق می رود. او در مرحله نیمه نهایی با یکی از تکواندوکاران اندونزی، هند، چین یا هنگ کنگ روبرو خواهد شد.

در وزن منهای 59 کیلوگرم 17 تکواندوکار ثبت نام کرده اند و امیرحسین ملکی از دور نخست «بهان دری» از نپال پیش افتاده و سپس به مصاف برنده ژاپن و فیلیپین می رود. در بالای جدول، تکواندوکارانی از عمان، کره جنوبی، اندونزی، چین و هند برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی رقابت می کنند.

آرش وزیری در اولین مسابقه دسته 14 نفره وزن 68 کیلوگرم به مصاف رنزو بالیدو از فیلیپین می رود و سپس با برنده هنگ کنگ و ازبکستان روبرو می شود. یکی از تکواندوکاران مالزی، هند یا قزاقستان حریف وزیری در مرحله نیمه نهایی خواهد بود.

در وزن 78 کیلوگرم محمدامین کارساز ابتدا با «یو فان» از چین مبارزه می کند و سپس برای صعود به فینال با برنده مبارزه تایلند و کره جنوبی مبارزه می کند. 9 تکواندوکار در این وزن وزنه زدند.

در وزن منهای 42 کیلوگرم دختران، سوغند شیری در اولین مسابقه به مصاف گلشن اسماعیل اف از ازبکستان می رود و سپس با برنده هند و نپال به دیدار نهایی راه پیدا می کند. در این وزن 9 تکواندوکار حضور دارند.

در وزن منهای 46 کیلوگرم که 12 تکواندوکار ثبت نام کرده اند، سوگل شیری پس از یک دور استراحت به مصاف برنده نبرد ویتنام و هنگ کنگ می رود. حریف شیری در مرحله نیمه نهایی یکی از نمایندگان فیلیپین، چین یا مالزی خواهد بود.

11 تکواندوکار در وزن منهای 52 کیلوگرم هستند و به نظر می رسد نعمت زاده در دور اول به مصاف جیسون چول از کره جنوبی می رود و سپس به مصاف نوزی کازانبک از قزاقستان می رود. نعمت زاده در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکی از تکواندوکاران نپال، ویتنام یا فیلیپین می رود.

جعفر صالحی از پونه در وزن منهای 59 کیلوگرم با 11 تکواندوکار در دور اول استراحت کرد و سپس با برنده چین و نپال مبارزه خواهد کرد. وی در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار هند و مغولستان می رود.

الهام حقیگی در وزن 68- کیلوگرم در اولین دیدار با «جین» از چین مبارزه می کند و سپس در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکی از تکواندوکاران مغولستان، هند یا کره جنوبی می رود. در این وزن 10 تکواندوکار حضور دارند.

لازم به ذکر است وحید عبداللهی سرپرست تیم ملی جوانان در گروه پسران است. ابراهیم افتخاری و یوسفعلی حاجی پور دستیاران او هستند. برای بانوان سرمربی راضیه آقاجانپور و دستیاران آتنا دلیر و فاطمه نعمتی هستند. غلامحسن ذوالقدری سرپرست و جعفر رنجبرپور سرپرست تیم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید