مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان؛ شیری و سلمانی 2 نماینده ایران در روز اول مسابقات


ساعت: 18:05
تاریخ ارسال: 05/10/1401
کد خبر: 1887157

مراسم قرعه کشی مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان برگزار شد و در اولین روز مسابقات 2 نماینده ایران رقبای خود را شناختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، صبح فردا 20 مردادماه سیزدهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان با حضور 768 تکواندوکار از کشورهای مختلف به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه آغاز می شود.

در اولین روز این مسابقات مسابقات اوزان 42 و 44 کیلوگرم دختر و 45 کیلوگرم پسر برگزار می شود و تیم کشورمان در بین بانوان 2 نماینده دارد.

فن کیائو از چین تایپه در دور نخست دسته 42 کیلوگرم به مصاف برنده گینه نو و یونان می رود. 31 تکواندوکار در این وزن ثبت نام کردند. یکی از تکواندوکاران هند، آلمان یا مصر رقیب شیری در دور سوم خواهد بود.

در دسته تا 44 کیلوگرم که 41 تکواندوکار حضور دارند، پرنیا سلمانی در اولین مسابقه کارت آریجو به مصاف برزیل می رود و در صورت پیروزی به دیدار یکی از تکواندوکاران سوئد، لهستان یا اسلواکی می رود. ترکیه، اردن، ژاپن، صربستان و تونس در انتهای این جدول حضور دارند.

سرپرست تیم تکواندو نوجوانان دختر، فاطمه صفرپور است و نیلوفر صفریان و اختر کیانی به عنوان مربی او را همراهی می کنند. برای پسران محمدرضا زوار سرمربی و بهزاد خداداد و مسعود کاظم پور همکاران او هستند.

این مسابقات تا یکشنبه 26 مرداد در صوفیه ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید