انتخاب سرنوشت ساز ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی

انتخاب سرنوشت ساز ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی

برای پیام که سه فصل درخشان را با سپاهان سپری کرد و رکوردهای انفرادی لیگ برتر بسیاری را جابجا کرد، 5 بازی در یک فصل، حتی اگر با ذره ای در جام حذفی همراه باشد، نمی تواند راضی کننده باشد و به همین دلیل است که اگرچه این بازیکن 27 ساله این دروازه بان همچنان با باشگاه پورتیموننسه قرارداد دارد و در صورت تضمین حضورش در ترکیب اصلی، در این تیم باقی خواهد ماند و زیر نظر پائولو سرجیو به کار خود ادامه خواهد داد.

فرید در عین حال از چند باشگاه ایرانی مانند فولاد خوزستان، پرسپولیس و سپاهان برای بازگشت به لیگ برتر پیشنهاد داشته است اما اولویت اصلی او ماندن در فوتبال اروپا در سال قبل از جام جهانی است.

پیام الرشاد علاوه بر تیم های ایرانی با دو یا سه پیشنهاد دیگر در فوتبال اروپا نیز مواجه است که یکی از این تیم ها ماریتیمو، تیم سابق امیر عابدزاده و علی علیپور است و حالا مدیران این باشگاه پرتغالی امیدوارند تا آنها با امضای قرارداد با پیام الرشاد می توانند پس از جدایی عابدزاده به عقب برگردند و با یک دروازه بان ایرانی ثبات را به چارچوب دروازه بازگردانند.

مصطفی مدیر برنامه های پیام نصد درباره شرایط اخیر این دروازه بان و پیشنهاداتی که به او شده است، توضیح داد: در حال حاضر 3 پیشنهاد رسمی برای انتقال پیام نساد داریم که باشگاه پروتموننس به دلیل اینکه اولین گزینه باشگاه در صورت فروش ساموئل پیام الزامی است. یعنی اگر ساموئل فروخته شود پوسلانی دروازه بان شماره یک باشگاه می شود. به ما گفتند حق مذاکره ندارید و صبر کنید تا تکلیف ساموئل مشخص شود. همچنین پائولو سرجیو با توجه به شناختی که از پیام در فوتبال ایران دارد، علاقه زیادی به جدایی و ادامه کارش در این تیم دارد.
در واقع می توان نتیجه گرفت که در صورت عدم فروش ساموئل که با پیشنهاد جدی باشگاه اودینزه ایتالیا مواجه است، پیام باید با وجود علاقه به ادامه حضور در پورتیموننسه، گزینه هایی را که برای تغییر باشگاه در اختیار دارد، بررسی کند. او مطالعه دقیق تری خواهد داشت و در تیم دیگری که احتمالا یکی از تیم های لیگ برتر پرتغال خواهد بود به کار خود ادامه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید