انتخاب کاپیتان تیم ملی فوتبال کره جنوبی به عنوان بهترین بازیکن آسیا/ تست بالاتر از طارمی در سال 2021

ساعت: 10:18
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797413

روزنامه چینی به طور سنتی نامزد بهترین بازیکن سال آسیا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هیونگ سونگ سون مهاجم تیم ملی کره جنوبی که سال خوبی را با تانهایم در لیگ برتر انگلیس سپری کرد، از سوی روزنامه چینی «تیتان اسپورت» به عنوان بهترین فوتبالیست آسیا در سال 2021 انتخاب شد.

این روزنامه هر ساله بهترین بازیکن قاره کهن را معرفی می کند که “سان” برای پنجمین سال متوالی و برای هفتمین بار در تاریخ 9 ساله خود عنوان “بهترین فوتبالیست آسیا” را از آن خود کرد. این بازیکن 29 ساله در سال گذشته یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم انگلیسی بود که 17 گل در تمام تورنمنت های باشگاهی برای تاتنهام به ثمر رساند.

وی با کسب 242 امتیاز عنوان بهترین فوتبالیست آسیا در سال 2021 را از آن خود کرد و سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ با 111 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی نهایی این جایزه قرار دارد و مهاجم ایرانی پورتو. مهدی طارمی با 90 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

در مرحله انتخاب بهترین فوتبالیست سال آسیا از «تایتان اسپورت»، کارشناسان 37 فدراسیون متشکل از 47 فدراسیون عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) و 15 داور میهمان، هر کدام به پنج بازیکن برتر تقویم رأی دادند. سال به ترتیب شش، چهار، سه، دو و یک امتیاز به بازیکنان مورد نظرشان امتیاز می دهند.

در رده بندی کلی نیز نام علیرضا جهانبچ (برایتون/فاینورد) با 5 امتیاز در رده هجدهم قرار دارد و امیر عابدزاده (ماریتیمو/پونفرادینا) با 2 امتیاز در رده بیست و دوم قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید