انتشار عکس های خصوصی رستم قاسمی خبرساز شد

انتشار عکس های خصوصی رستم قاسمی خبرساز شد

رستم قاسمی در نیمه دوم دهه 1350 قرارگاه سازندگی حاتم الانبیاء را رهبری کرد. وی سپس به عنوان وزیر نفت وارد دولت محمود احمدی نژاد شد. قاسمی زمانی سکان وزارت نفت را در دست گرفت که آمریکا تحریم های زیادی را علیه صنعت نفت ایران اعمال کرد. همزمان حواشی فروش نفت ایران شکل گرفت و ماجرای فساد افرادی مانند بابک زنجانی که بعدها دستگیر شد، مطرح شد.
در زمان رستم قاسمی در وزارت نفت، ماجرای مفقود شدن سکوی معروف نفت نیز اتفاق افتاد. این سکو در سال 1390 متعلق به صندوق بازنشستگی ناجا بوده که به صورت اجاره با شرط مالکیت خریداری شده است. این ماجرا توسط دولت روحانی علنی و تایید شد. همزمان روزنامه قانون در این باره نوشت: «خبر گم شدن سکوی نفتی که در ابتدا برای تسویه حساب های سیاسی یک شوخی تلخ به نظر می رسید، با تایید بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت، رنگ و بوی جدی به خود گرفت. دولت روحانی به همین مناسبت با هیاهوی فراوان پرونده ای تشکیل و متهمان یکی پس از دیگری احضار و تحقیقات آغاز شد. زنگنه اما در همان زمان، مسئول رسیدگی به این حادثه را که از همکاران برخی از متهمان این پرونده است، منصوب کرد. درباره مفقود شدن دکل داستان های مختلفی وجود دارد و از آنجایی که پرونده مربوط به دولت احمدی نژاد است، متهمان و مطلعان پرونده به جای تلاش برای بازگرداندن پول، انگشت اتهام را به سمت یکدیگر گرفته اند و در این شرایط. ، امیدی به پیدا شدن نیست خیر، قرارداد 87 میلیون دلاری برای خرید دکل نفتی است زیرا یکی از متهمان اصلی که دلال این قرارداد بوده و گفته می شود تمام پول را در اختیار داشته خارج از ایران است و امکان ندارد ردیابی حساب های مالی او
قاسمی چند سال بعد برای انتخابات 1400 حاضر شد و فعالیت هایی را آغاز کرد اما در نهایت به نفع دیگر چهره های اصولگرا کنار رفت. اما قاسمی توانست در دولت جدید جایی برای خود پیدا کند و رئیسی او را به عنوان وزیر راه و شهرسازی به مجلس معرفی کرد. قاسمی در جریان رای اعتماد شورای اسلامی به کابینه دولت سیزدهم به اشتباه گفت: 10 دستور کار نوشته ام که در اولین روز سفرم به وزارتخانه با برنامه زمانی به مسئولان وزارتخانه ابلاغ خواهم کرد. نفت.» او بارها از واژه «وزارت نفت» استفاده کرد که مورد توجه برخی رسانه ها قرار گرفت.
دیروز اتفاق جدیدی برای رستم قاسمی افتاد. عکس هایی از او در کنار یک زن در شبکه های اجتماعی منتشر شد که قاسمی را در یک کشور خارجی با یک زن بی حجاب نشان می دهد. برخی مدعی شدند این عکس مربوط به دوران وزارت وی در دولت محمود احمدی نژاد است. این منابع می گویند قاسمی در سال 2011 هنگام قدم زدن در حیاط خلوت برج های پتروناس در کوالالامپور دستگیر شد. انتشار این تصاویر با واکنش های زیادی مواجه شد. بسیاری از دولت رئیس جمهور انتقاد کردند و نوشتند که چگونه ممکن است رستم قاسمی به عنوان وزیر یک دولت انقلابی با یک زن بی حجاب در خارج از کشور عکس بگیرد. برخی از او انتقاد کرده اند که اینقدر نسبت به موضوع حجاب در دولت حساس است، اما مقامات ارشد در خارج از کشور از این حساسیت غافل هستند.
روز گذشته علی جعفری مشاور و رئیس دفتر رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به عکس های قاسمی که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده بود واکنش نشان داد. جعفری در صفحه توئیتر خود نوشت: صرف نظر از صحت عکس ها، گذاشتن عکس خصوصی زوج با کدام مکتب اخلاقی سازگار است؟ برای اهداف سیاسی، شرافت و انسانیت را خدشه دار نکنیم.»

انتشار عکس های خصوصی رستم قاسمی خبرساز شد

دیدگاهتان را بنویسید