ماجرای عکس های شخصی رستم قاسمی با یک زن در مالزی

ماجرای عکس های شخصی رستم قاسمی با یک زن در مالزی

سایت اصولگرایان پارسینه با تیتر «هویت زن همراه رستم قاسمی در عکس ها مشخص شد» نوشت: علی جعفری مشاور و رئیس دفتر رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به عکس های قاسمی واکنش نشان داد. اخیرا در فضای مجازی منتشر شده است. جعفری در صفحه توئیتر خود نوشت: صرف نظر از صحت عکس ها، گذاشتن عکس خصوصی زوج با کدام مکتب اخلاقی سازگار است؟ برای اهداف سیاسی شرافت و انسانیت را خدشه دار نکنید.» در ادامه این مطلب با آرماند ملی همراه باشید

خانواده رستم قاسمی
رستم قاسمی ازدواج خانوادگی دارد و سال ها پیش با یکی از اقوام دور ازدواج کرده است. پدر همسرش از روحانیون شهرری است. ثمره این ازدواج 4 فرزند دو دختر و دو پسر است که دخترش فاطمه قاسمی در انتخابات شورای شهر ثبت نام کرد. همسر رستم قاسمی پس از 5 سال بیماری سخت در سال 1365 درگذشت. رستم قاسمی برای نشان دادن وفاداری به همسر فقیدش اقداماتی انجام داده است که در خرداد امسال نوشت: «ایام سالگرد درگذشت همسرم نزدیک است، خاطرات مجاهدت و رفاقت او در دوران دفاع مقدس. دوباره به من برگرد، چقدر او پانزده سال برای فرزندان ما هم پدر و هم مادر بود. اما من هنوز مانده ام و یتیم بچه هایی که زندگی و دنیایشان مادر بوده و هست. روحش را با فاتحه شاد کن.

از وزیر نفت رئیسی تا ترور
شایعات درباره رستم قاسمی فقط مربوط به خانواده او نیست. مثلاً در سومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس (اول شهریور 1400) نوبت به رستم قاسمی رسید. وی در سخنان خود اظهار داشت: 10 دستور نوشته ام که در اولین روز حضورم در وزارت نفت در دستور کار قرار خواهم داد. این خطای لفظی که باعث خنده حاضران و اشاره به او شد، به رستم قاسمی که وزیر نفت دولت احمدی نژاد بود برمی گردد.

در 24 خرداد 1401 رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در توئیتی نوشت: «در واقع بنده شما عزیزان هستم.» در فروردین 1400 خبر ترور نافرجام رستم قاسمی (به عنوان اقتصاد سپاه) منتشر شد. معاون نیروی قدس). در لبنان توسط موساد منتشر شد. گفته می شود که نقشه ترور او با کمک اطلاعات ترکیه طراحی شده است. نقش اقتصادی وی در دور زدن تحریم ها دلیل قتل وی عنوان شده است.

پسر رستم قاسمی ممنوع الخروج شد
در می 1998، وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که 16 شرکت، 10 شخص و 11 نفتکش را به فهرست تحریم های ایران اضافه کرده است. رستم قاسمی جزو تحریم شدگان این لیست است. در این بیانیه آمده است: رستم قاسمی برای مدیریت شبکه خود به کارکنان و همکاران مورد اعتماد خود از جمله فرزندش مرتضی قاسمی متکی است. مرتضی قاسمی به نهایی شدن قراردادهای نفتی این شبکه کمک کرده است.

وعده های طلایی، اما غیرعملی
12 اسفند 1400 رستم قاسمی گفت: در حال حاضر بیش از 800 هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور در حال ساخت است که تا پایان سال این تعداد به یک میلیون واحد خواهد رسید. ساخت یک میلیون خانه در سال واکنش های بسیاری را در پی داشته است. محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا نوشت: «برادر عزیز! یک حرف درست و حسابی به مردم بگویید، قول ساخت یک میلیون خانه از ابتدا ممکن نبود.

مشکلات مشاور جناب رستم
یکی از موضوعاتی که در دولت سیزدهم خبرساز شد، مربوط به دستگیری مشاور وی بود. اما در جریان چندین بیماری رستم قاسمی و دستگیری مشاور ارشد وزیر راه، مردان پاستور در حاشیه قرار گرفتند. اگرچه اعلام شده بود وزیر زیر چاقو رفته است. اما یکی از نمایندگان مجلس فاش کرد که مشکل کمردرد رستم قاسمی در همان روز بازداشت قاسم مکارم اتفاق افتاده است. اردشیر مطهری نماینده گرمسار در توییتی فاش کرد که مشکل کمردرد رستم قاسمی در همان روز دستگیری قاسم مکارم اتفاق افتاده است، نوشت: شنیدید رستم قاسمی دستگیر شد؟! ماموران وزارت اطلاعات قاسم مکارم شیرازی را دقیقاً در تاریخی که برای دریافت رشوه به یورو ترتیب داده بود، دستگیر کردند. از آن روز رستم قاسمی کمردرد دارد و در بیمارستان بستری است.» اردشیر مطهری مدعی است اسامی دیگری از جمله پسرش در این پرونده وجود دارد. قاسم مکارم مشاور عالی وزیر راه بود که گفته می شود توسط وزارت راه بازداشت شده است. اطلاعات مربوط به دریافت رشوه به یورو رستم قاسمی پس از چند روز سکوت، با وجود اینکه دستگیری را تایید کرد، گفت که از علت دستگیری مشاور خود بی اطلاع است.

دیدگاهتان را بنویسید