انتصاب مدیرعامل جدید تاپیکو در روزی جدید

انتصاب مدیرعامل جدید تاپیکو

مسعود اسمهانی از سوی مدیرعامل شستا به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و نفت (تاپیکو) منصوب شد.
مسعود اسمهانی که دارای مدرک دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه علم و صنعت است، پیش از این مدیرعامل شرکت طراحی و تامین مهندسی پتروشیمی (SPEC) بوده و از اعضای هیئت مدیره شرکت پتروشیمی گچساران است. انرژی، مدیریت شرکت های گروه مپنا و عضویت در هیات مدیره انجمن علمی مواد کامپوزیت ایران را می توان در زندگی نامه او مشاهده کرد.
شنیده ها حاکی از آن است که با انتصاب مسعود اسمهانی و جعفر محمدی به عنوان مدیرعامل و مدیر جدید حراست تاپیکو و با محوریت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تغییرات در مجموعه تاپیکو با اخراج ناکارآمد، جنایی و تسریع خواهد شد. مدیران مشکل ساز . .
شنیده ها خبرنگار نفتی ما حاکی از آن است که به زودی مدیران عامل جدید پتروشیمی خراسان و نفت ایرانول منصوب می شوند.
گفتنی است، جلسه افتتاحیه با حضور دکتر مصطفی زهتابیان نایب رئیس و عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و مسئولیت مدیرعامل هلدینگ تاپیکو به دکتر اسمهانی محول شد.
مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جدید هلدینگ تاپیکو با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیران این شرکت برگزار و مسعود اسمهانی کار خود را آغاز کرد.
هلدینگ تاپیکو بزرگترین هلدینگ کشور از نظر تنوع محصولات است و دارای 87 شرکت تابعه در صنایع نفت و پالایش، پتروشیمی، شیمیایی، سلولزی، لاستیک و مهندسی می باشد.
مسعود اسمهانی متولد 1359 و از نخبگان کشور است. وی دارای مدرک دکتری مهندسی مکانیک از دانشگاه علم و صنعت ایران است.
دکتر اسمهانی در پرونده تخصصی خود دارای سوابق مدیرعاملی گروه پتروشیمی اسپک، رئیس هیئت مدیره پتروشیمی تخت جمشید، عضو هیئت مدیره پتروشیمی گچساران، مدیرعامل نیروگاه ها، مدیریت گروه شرکت های مپنا و سازمان انرژی اتمی ایران است.
تدریس در دانشگاه علم و صنعت و نگارش و انتشار چندین کتاب و پتنت و بیش از 30 مقاله علمی و بین المللی در زمینه کامپوزیت های پلیمری بخشی از تحقیقات وی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید