انتقاد ستاره پرسپولیس از اتفاق قبل از دیدار با سپاهان

انتقاد ستاره پرسپولیس از اتفاق قبل از دیدار با سپاهان

امید عالیشاه درباره پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب آهن در هفته یازدهم لیگ برتر و اینکه سرخپوشان با وجود پیروزی در این دیدار کیفیت لازم را نداشتند، گفت: تیم ما از نظر بدنی آمادگی نداشت و گاهی این اتفاق می افتد. مهم این بود که سه امتیاز را در تیم میزبان بگیریم که به آن دست یافتیم. امیدوارم به روند پیروزی های خود ادامه دهیم.

وی درباره بازی بعدی پرسپولیس مقابل سپاهان توضیح داد: باید برد مقابل ذوب آهن را فراموش کنیم. قدم بعدی ما بازی با سپاهان است و باید هر چه زودتر ریکاوری کنیم و مقابل این تیم نتیجه خوبی بگیریم.

هافبک پرسپولیس در خصوص رقابت حساس بالای جدول و اهمیت دیدار با سپاهان گفت: سپاهان تیم خوب و جا افتاده ای است. کادر خوب این تیم را نیز هدایت و مدیریت می کند. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و از نظر بدنی بهتر از دیدار با سپاهان باشیم تا کارهای تاکتیکی و فنی بهتری انجام دهیم.

علیچاه در خصوص دیدار با سپاهان در زمین بی طرف و ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک گفت: من اصلا این مسائل را دوست ندارم و باید دما را کم کنند تا تیم ها در زمین بی طرف بازی نکنند.

وی در خصوص دویستمین بازی خود با پرسپولیس گفت: نمی گویم افتخار فردی مهم نیست اما این افتخار همراه با سربلندی تیم به دست می آید. از همه بازیکنان، دوستان و مربیانی که در آن مدت همراه من بودند و کمک کردند تا این اتفاق برای من بیفتد، تشکر می کنم. امیدوارم بازی برای پرسپولیس ادامه پیدا کند. من همیشه به پوشیدن پیراهن این تیم بزرگ افتخار می کنم و به دنبال موفقیت بیشتر با پرسپولیس هستم.

هافبک پرسپولیس درباره سقوط احتمالی این تیم از لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: من به عنوان یک بازیکن باید کارم را انجام دهم اما برای تیم هواداری مثل پرسپولیس نباید این اتفاق بیفتد و هواداران باید از این طریق تحت فشار باشند. با نظارت مدیران و تیم ما برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا حل شود.

دیدگاهتان را بنویسید