ناراحتی ستاره سپاهان قبل از دیدار با استقلال

ناراحتی ستاره سپاهان قبل از دیدار با استقلال

محمدرضا حسینی دارنده مدال طلای شماره هفت اصفهان اگرچه در فصل جدید لیگ برتر آمار خوبی از خود به جای نگذاشت اما محرم نویدکیا موفق شد تنها یک بازی به نام خود بنویسد تا در ترکیب اصلی حاضر شود و حسینی تا اینجای کار به میدان رفت. فقط در دربی اصفهان. نیمکت شروع شد؛ دیداری که البته در نیمه دوم به عنوان تعویض از راه رسید اما در اولین شکست تیمش نتوانست کاری از پیش ببرد.

اما حسینی خیلی زود به عنوان وینگر راست در تیم محبوب محرم نویدکیا با نتیجه 3-3-4 به ترکیب اصلی بازگشت و این شهباززاده بود که به تدریج جای فرشاد احمدزاده را در ترکیب 11 نفره این تیم گرفت.

آنچه این روزها مسلم است این است که حسینی هنوز شرایط خوبی ندارد. با این حال بعید به نظر می رسد که نیمکت نشینی این بازیکن را مقابل استقلال ببینیم و به احتمال بسیار زیاد شماره 7 طلایی پوشان اصفهانی دوباره در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت و در کنار شهریار و احمدزاده سه نفر اصلی خواهند بود. مهاجمان تیم

جالب اینجاست که محمدرضا حسینی در فصل تابستان از محبوبیت زیادی نزد استقلالی ها برخوردار بود و آنها برای جذب این بازیکن دست به هر کاری زدند، اما هافبک سپاهان که بارها در مصاحبه های خود اعلام کرده بود با وجود اینکه قراردادش را تمدید کرد، خوشحال است که در اصفهان زندگی می کند. خیلی دیر. ، تصمیم به ماندن گرفت و امیدوار است در فصل جدید قهرمانی لیگ برتر را با پیراهن سپاهان جشن بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید