آمار سپاهان و استقلال را قبل از دیدار حساس بررسی کنید

آمار سپاهان و استقلال را قبل از دیدار حساس بررسی کنید

او امروز در هفته دهم لیگ برتر شاهد یکی از حساس ترین دیدارهای فصل بیست و یکم استقلال و سپاهان است که از ساعت 16 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

سپاهان تاکنون با 19 امتیاز و تا پایان هفته نهم در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته است و آبی های پایتخت با 17 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارند.

تقابل این دو تیم باعث شد تا به عملکرد سرمربیان این دو تیم یعنی فرهاد مجیدی و محرم نویدکیا در جدال استقلال و سپاهان فکر کنیم. استقلال و سپاهان در مجموع 78 بار به مصاف هم رفته اند که استقلال 29 برد، 19 تساوی و زردپوشان اصفهانی 30 برد. بیشترین بردهای متوالی در این بازی ها متعلق به سپاهان است. این تیم در سال های 81 تا 82 موفق شد در 5 مسابقه متوالی آبی های پایتخت را در رقابت های مختلف شکست دهد.

فرهاد مجیدی و محرم نویدکیا در جدال استقلال و سپاهان بازی های متفاوتی داشتند و در طول دوران بازیگری خود در چندین دیدار به میدان رفتند. تحلیل های آماری نشان می دهد نویدکیا در گلزنی موفق تر از مجیدی است. سرمربی سپاهان در دوران بازی برای سپاهان 5 بار دروازه استقلال را باز کرده است که فرهاد مجیدی در این درگیری ها موفق به زدن 3 گل شد.

نویدکی و مجیدی در دوران مربیگری خود در سپاهان و استقلال آمار متفاوتی از خود به جای گذاشتند. نویدکی به عنوان سرمربی سپاهان دو بار به مصاف استقلال رفت که هر دو با پیروزی زردپوشان اصفهانی به پایان رسید.

مجیدی همچنین 3 بار روی نیمکت استقلال مقابل سپاهان به میدان رفت و دو دیدار نیز با برتری آبی های پایتخت مقابل سپاهان گاله نویی به پایان رسید. مجیدی در آخرین تقابل استقلال مقابل سپاهان شکست خورد. این دیدار با برتری دو بر صفر شاگردان محرم نویدکی به پایان رسید.

دیدار استقلال و سپاهان در هفته دهم لیگ برتر دومین تقابل نویدکی و مجیدی به عنوان سرمربی هر دو تیم است و باید دید آیا مجیدی می تواند شکست قبلی خود مقابل سپاهان نویدکی را جبران کند یا اتفاقی مشابه خواهد افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید