خبر خوب سپاهان در آستانه دیدار حساس آسیایی بود

خبر خوب سپاهان در آستانه دیدار حساس آسیایی بود

با این حال به نظر می رسد این غیبت طولانی مدت این بازیکن که قرار بود پس از درخشش خیره کننده در لیگ بیستم و ادامه این روند در بازی های تیم امید، ستاره سپاهان شود، رو به پایان است و او خواهد شد. احتمالاً در پنجمین بازی سپاهان به مصاف پاختاکور می رود. گزارش شده در مسابقات آسیایی، در ترکیب اصلی خواهد بود.
سلمانی فصل جدید را با نیمکت نشینی آغاز کرد و توانست نتایج درخشانی را با تیم امید کسب کند و محرم نویدکیا چند هفته ای او را رها کرد اما پس از چند هفته این بازیکن به ترکیب اصلی بازگشت و موفق به رقابت شد. تک گل تیمش با نفت آبادان در جریان پیروزی یک بر صفر شاگردان منصوریان در نقش جهان خواهد بود.
اما بعد از این گل روزهای سخت سلمانی گذشت و او در دیدار مقابل پیکان از ناحیه همسترینگ آسیب دید تا نویدکیا در اختیار سپاهانی که در مهم ترین دوره فصل بازی های تعیین کننده ای در لیگ و جام حذفی داشت، نباشد. اما در جریان پیروزی 4 بر 1 مقابل نفت مسجد سلیمان به عنوان ذخیره وارد زمین شد و در نیمه دوم موفق شد دو بار مقابل تیم های نفت آبادان، پاختاکور، الدحیل و التعاون به میدان برود.
در آخرین دیدار اما سلمانی از ابتدای نیمه دوم و به استثنای گلی زودهنگام که خیلی زود در نیمه دوم به مدال طلای اصفهانی رسید، از دقیقه 45 وارد زمین شد. آنها توانستند نمایش بهتری داشته باشند و اینکه آیا ارزش فرصت هایی که برای آنها ایجاد شده است؟ آنها می دانستند که حتی می توانند بیش از یک گل به نماینده عربستان بزنند.
از نکات مهم این دیدار، اعتماد به نفس بالای سلمانی و عملکرد قابل قبول او بود که با پاس های دقیق، حملات سپاهان را فرافکنی کرد. مشکلی که احتمالا او را پس از مدت ها بازی مقابل پاختاکور را آغاز می کند تا بازیکنانی که در دیدارهای گذشته متوالی به میدان رفتند نیز فرصت استراحت خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید