قرعه سپاهان هر چقدر هم بد بود برای استقلال خوب بود

قرعه سپاهان هر چقدر هم بد بود برای استقلال خوب بود

اصغر طالب نسب، پیشکسوت فوتبال کشورمان که سابقه بازی در تیم های استقلال و سپاهان را در کارنامه دارد، در خصوص قرعه کشی استقلال بیانیه ای ارائه کرد.

به قرعه کشی استقلال چه امتیازی دادید؟

به نظرم قرعه کشی استقلال خیلی خوب است. تا جایی که من متوجه شدم استقلال در 5 هفته اول شرایط خوبی دارد.

بازی اول استقلال مقابل سپاهان را چگونه ارزیابی می کنید؟

این دو تیم از نظر تاکتیک و تفکر سرمربیان تقریباً با یکدیگر غریبه هستند و شناختی از یکدیگر ندارند. چون اطلاعاتی از این دو تیم نداریم چون کادر فنی هر دو تیم عوض شده و نمی دانیم با چه سیستم و روشی به میدان خواهند رفت. بنابراین هفته اول برای هر دو تیم شرایط خاصی دارد.

کدام تیم سخت تر و کدام راحت تر است؟

قطعا از آنجایی که استقلال در تهران و ورزشگاه آزادی بازی می کند، شرایط بهتری وجود دارد و اگر استقلال در هفته اول باید در اصفهان بازی می کرد، کار سختی بود. اتفاقی که الان برای سپاهان افتاده و فکر می کنم برای او بد است. اما در مجموع هر دو سرمربی پرتغالی این دو تیم قطعا برنامه های هجومی خاص خود را دارند که می تواند به دیدار هفته اول استقلال و سپاهان کمک کند.

ادامه مسابقات با استقلال را چطور می بینید؟

4 بازی آینده استقلال تقریبا آسان است و اگر استقلال بتواند در 5 هفته اول بیش از 10 امتیاز کسب کند، می تواند جایگاه خود را در بالای جدول تثبیت کند.

بازی های پنج هفته دوم استقلال را چطور دیدی؟

5 هفته دوم استقلال کاملا به شرایط این تیم در 5 هفته اول بستگی دارد. استقلال اگر در 5 هفته اول امتیاز لازم را کسب کند با خیال راحت به مصاف تیم های نساجی، گل گهر، آلومینیوم، فولد و ذوب آهن می رود اما اگر خدای ناکرده امتیازات لازم را کسب نکند می تواند به ششم برسد. بازی مقابل نساجی .

بازی های پنج هفته اخیر استقلال را چگونه پیش بینی می کنید؟

استقلال در 5 هفته اخیر ابتدا یک دیدار مقابل هوادار دارد که بازی تدارکاتی به حساب می آید که تقریبا می تواند آسان باشد. استقلال بعد از دربی یک بازی مقابل صنعت نفت دارد که با تمام احترامی که برای این تیم ها قائل هستم نمی تواند کار را برای استقلال سخت کند. اما بازی با مس رفسنجان و تراکتورسازی هم برای استقلال در شرایطی اتفاق می افتد که این تیم بازیکنان خود را کاملاً شناخت و تاکتیک های تیمی خود را پیدا کرده است. بنابراین قرعه کشی استقلال در کل خوب است.

بازی های استقلال با تیم های لیگ تازه صعود کرده در هفته های دوم و سوم به تساوی کشیده شد. چگونه آن را می بینید؟

به نظر من استقلال در این زمینه خوش شانس بود چون تیم های تازه صعود کرده در هفته های اول همدیگر را پیدا نکردند و از هفته پنجم به بعد متوجه می شوند که در لیگ برتر هم خبر خاصی نیست. اما با بازی استقلال مقابل ملوان و مس کرمان در هفته دوم و سوم می تواند از این فرصت استفاده کرده و امتیازات لازم را کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید