کنایه برای خرید استقلال; شهبازاده خوب بود، سپاهان نگهش داشت

کنایه برای خرید استقلال;  شهبازاده خوب بود، سپاهان نگهش داشت

رضا رجبی بازیکن سابق استقلال در خصوص وضعیت فعلی این تیم و همچنین مسائل مربوط به وریا غفوری اظهاراتی را بیان کرد.

چه ظلمی در حق وریا غفوری شد؟

ابتدا رجبی درباره موضوع وریا غفوری و اینکه برخی معتقدند باشگاه استقلال به او ظلم کرده است، گفت: وریا غفوری در سال های اخیر چند میلیارد از باشگاه استقلال گرفت؟ چرا کسی به این مسائل رسیدگی نمی کند؟ حالا شاید باشگاه تصمیم گرفته که او دیگر در این تیم نباشد. بنا به دلایلی محترم است اما افرادی هستند که می خواهند با رفتن به تاپیک واریا غفوری خود را بالا ببرند! می خواهند نام این بازیکن را تکرار کنند و بگویند ما با ظلم مخالفیم، اما چه ظلمی؟ از چه ظلمی حرف میزنی؟ بازیکن 35 ساله ای که باشگاه پس از 6 سال همراهی و پرداخت میلیاردی پول و دادن بازوبند کاپیتانی به او دیگر نمی خواهد، آیا این همه حرف و حدیث وجود دارد؟ خود واریا غفوری نباید اجازه دهد تا این حد از نامش موج سواری شود.

استقلال بدون فکر کمک کرد

پیشکسوت استقلال در خصوص ترافیک خط حمله استقلال نیز گفت: وقتی یک تیم 8 بازیکن هجومی جذب می کند مشخص است که هیچ فکری پشت جذب باشگاه نبوده است. برخی از این بازیکنان در حالی جذب استقلال شدند که اصلا خبری از ساپینتو نبود! بنابراین واضح است که او هیچ شناختی از این بازیکنان ندارد. استقلال او در خط حمله نیاز به یک فوروارد سریع ویژه دارد، با توانایی پاس تک به تک که هنوز نتوانسته چنین بازیکنی را جذب کند.

کاوه رضایی بمب نیست

وی درباره کاوه رضایی و بازگشتش به استقلال گفت: این بازیکن با آمدن به استقلال (لیگ شانزدهم) به غیر از یک گل در دربی کار خاصی برای این تیم انجام نداد. نمی دانم چگونه هیاهوی رسانه ای این بازیکن و او را اینقدر بزرگ کرده است. اسمش را گذاشتند بمب انتقال، اما اصلا به اندازه بمب نیست! واقعا باید به کسانی که این بازیکن را اینطور تربیت کرده اند تبریک بگوییم که فوتبالیستی که الان چهار ماه است فوتبال بازی نکرده و پارسال یک بازیکن ذخیره ضعیف در تیمش بود، اینطور بمب می شود!

رضایی گلزن تاکتیکی نیست، گلزن اجباری است

این کارشناس فوتبال افزود: کاوه رضایی یکی از آن مهاجمان تهاجمی است. بازیکنی که جلو می ایستد تا توپ را بگیرد و به زور گل بزند. در حالی که در فوتبال امروزی، مهاجم خوب، مهاجمی است که تاکتیکی باشد و بتواند یک دوست را در مقابل خود قرار دهد. پیمان بابایی هم چنین شرایطی دارد. او یک بازیکن فوتبال است. در حالی که یاماگا نشان داد که یک فوتبالیست تاکتیکی است و می تواند در هر جایی بازی کند فرهاد مجیدی.

تعادل استقلال بسته نیست و در مشکل است

رجبی همچنین گفت: متاسفانه نوع جذب استقلالی ها ثابت کرده که این تیم اصلا متعادل نیست و در حال حاضر هنوز نمی توانند بازیکنی داشته باشند که بتواند این همه مهاجم را تغذیه کند، چنین تیمی قطعا در لیگ مشکل خواهد داشت. . مصاحبه من را ضبط کنید چون به زودی اتفاقی مشابه برای استقلال می افتد.

کایدی و کاوه رضایی مثل حسین زاده بودند

بازیکن قدیمی استقلال درباره جدایی حسین زاده از این تیم و پرداخت بدهی خود به استقلال گفت: فردی که در یک فصل 8 گل به استقلال زده چگونه می تواند بدهی خود را به استقلال بدهد؟ چرا رضا عنایتی هرگز چنین چیزی نگفت؟ چرا آرش برهانی چنین حرفی نزد؟ واقعا حیف است که باشگاه استقلال پل افتخار شده است! پلی برای کسانی که می آیند از این تیم هویت می گیرند و بعد می گویند ما دین خود را ادا کردیم! حتی اگر برای استقلال سخت تلاش کنید، تا آخر عمر نمی توانید بدهی خود را بپردازید. حیف که برند استقلال رفته و به راحتی می توان آنها را برای باشگاهی با این عظمت مقصر دانست. کاوه رضایی هم یک فصل آمد و به شارلوا رفت. کایدی هم آمد و با همه حواشی که برای تیم ایجاد کرد، در پایان تنها فصل خوب استقلال از این تیم جدا شد.

شهبازاده خوب بود، سپاخان از او محافظت کرد

رضا رجبی در پایان صحبت های خود گفت: مطمئن باشید سجاد شهباززاده که واقعاً فردی با اخلاق است اگر به سپاهان کمک کند قطعا در این تیم می ماند.سپاهان یکی از تیم هایی است که هرگز بازیکنی را از دست نمی دهد. تا زمانی که به آن نیازی نداشته باشند بنابراین نمی توان به حضور شهباززاده در استقلال تکیه کرد اما به نظر من تیمی که خوب جذب کرد و بی سر و صدا کار خود را انجام داد گل گهر سیرجان بود که در فصل نقل و انتقالات فوتبالی بسیار روان و بدون هیاهو بازی کرد. توجه او

دیدگاهتان را بنویسید