استقلال دغدغه بزرگی است طلسم شهبازاده زیر نظر پرسپولیس است؟

استقلال دغدغه بزرگی است طلسم شهبازاده زیر نظر پرسپولیس است؟

سجاد شهبازاده مهاجم 33 ساله استقلال در ابتدای این فصل از باشگاه سپاهان جدا شد و پس از 4 سال حضور در این تیم به آبی پوشان بازگشت.

حضور ضعیف در ترکیب استقلال

در آخرین بازی استقلال مقابل نساجی مازندران، شهبازا در دقیقه 77 به جای سعید مهری وارد زمین شد تا در حمله به استقلال کمک کند. این بازیکن که در این فصل 14 بار به مدت 397 دقیقه و میانگین کمتر از 29 دقیقه در هر بازی به میدان رفت، هنوز برای این تیم گل نزده است. در نهایت فرصت مساعدی که این بازیکن در دقایق پایانی مسابقه از دست داد، صبر هواداران این تیم را لبریز کرد.

آخرین گل پرسپولیس

گفتنی است آخرین گل سجاد شهبازادا در لیگ برتر به ثمر رسیده است. این بازیکن فصل گذشته در بیست و هفتمین دیدار مقابل پرسپولیس از ابتدا در ترکیب سپاهان به میدان رفت. سجاد شهبازادا در دقیقه 48 این دیدار گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا سپاهان در تهران با نتیجه 2 بر یک پرسپولیس را شکست دهد. گل اول سپاهان را محمد نژاد مهدی در دقیقه 36 و علی نعمتی در دقیقه 82 تک گل پرسپولیس را به ثمر رساندند.

دهمین ماه بدون گل

از شنبه 24 اردیبهشت امسال (تاریخ بازی سپاهان و پرسپولیس) تا امروز، 9 ماه و 15 روز از آخرین گلزنی سجاد شهبازادا در مسابقات رسمی لیگ برتر می گذرد و دهمین ماه بدون گل خود را پشت سر می گذارد. برهنه

شکست در کار توهین آمیز

نکته دیگری که از چشم کارشناسان و هواداران استقلال دور نیست، ناتوانی این بازیکن در گلزنی یا پنالتی گرفتن برای استقلال است و شهباززاده در این زمینه نیز ناکام ماند.

شروع انتقادات در هفته پیروزی پرسپولیس

شاید به همین دلیل پس از پایان بازی استقلال مقابل نساجی که پرسپولیس پیروز میدان شد، موجی از هجمه ها از سوی هواداران این تیم مبنی بر عدم حضور شهباززاده در ترکیب استقلال و هواداران این تیم آغاز شد. قرارداد میلیاردی شهباززاده با این تیم، مهاجم 33 ساله اردبیلی تیمشان را مهاجمی ناکارآمد برای استقلال می داند.

دیدگاهتان را بنویسید