طاق ایرانی چیست؟! / من با ولسیانی صحبت نکرده ام، شهبازاده باید انتخاب کند


ساعت: 19:19
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855191

گل محمدی هنوز نام بازیکنی را اعلام نکرده است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با شهبازاده صحبت کردیم و حالا باید مقصدش را انتخاب کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در حاشیه مراسم افتتاحیه مجموعه ورزشی سیدجلال حسینی در جمع خبرنگاران گفت: حسینی یادگار و یکی از کارگران پرتلاش پرسپولیس است و کارهای ارزشمندی انجام داده اند و این روزها کار سختی است. همه به دنبال سرمایه گذاری در بازار سودآور هستند اما او در ورزش سرمایه گذاری می کند، باید به مردم این منطقه و اداره کل منطقه تبریک بگویم که مدیر خوبی این مجموعه را اداره می کند و خانواده ها با اطمینان فرزندان خود را به این مجموعه آموزشی می فرستند.

وی افزود: برنامه ای دادیم که درفشی و شهید گمنام و شهید کاظمی هم ارائه کردیم. طرح هایی که قابل اجرا باشد تا بتوانیم به مردم خدمت کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره شکایت شهرهدی و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: از قبل توافقاتی داشتیم. دلیل این کار را نمی دانم، حساب کرده بودیم که چگونه پول را پرداخت کنیم و امروز بدون اطلاع از پنجره بسته بیش از یک میلیارد تن به حساب آنها واریز کردیم. بقیه اش مشکلی ندارد و ما پول می دهیم و مدارک را می دهیم.

درویش درباره وضعیت رامین رضاییان گفت: در مورد آن صحبتی نکرده ایم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا یحیی گل محمدی با حضور وی موافق است یا خیر، گفت: افرادی که باید جدا شوند هنوز اعلام نشده است. او هنوز نام هیچ بازیکنی را اعلام نکرده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره بحث شرکت آرکا ایرانیان گفت: «از من می پرسی؟» باید از بازیکنان بپرسید و این سوالات ربطی به این حرفه ها ندارد. نمی دانم این شرکت چیست، شایعه را می توان اصلاح کرد و گفتن این شایعه درست نیست و می توان گفت دستت را در جیب فلانی می کنی، گفتنش کار آسانی نیست. باید مدارکی وجود داشته باشد که ثابت کند می خواهند برای پرسپولیس حاشیه درست کنند، چون تیم ما متحد است و به دنبال احمقی است که به چیزی بچسبد.

وی در مورد وضعیت دلال پرسپولیس و اینکه گفته می شود فقط 50 درصد پول می دهد و اینکه آیا با این دلال ادامه می دهید یا خیر، گفت: 50 درصد خیلی زیاد نیست، خیلی کمتر از آن. باید بشینیم حرف بزنیم این یک موضوع حقوقی است و نمی توان گفت که فوراً فسخ شده است. بندهایی در قرارداد وجود دارد. حدود 10 میلیارد از این قرارداد محقق شده است. باید با یک تیم حقوقی خوب قرارداد خوبی داشته باشیم و بتوانیم این قرارداد را به سطح خوبی برسانیم تا هزینه ها را تامین کنیم تا ادامه دهیم.

شما برای چه مقدار از قرارداد به باشگاه کمک می کنید. 100 میلیارد تن یا کمتر گفت: تاکنون 10 میلیارد با این قرارداد به باشگاه اختصاص یافته است. مثل این می ماند که بگوییم یک نفر ساختمانی ساخته و شما باید فکر کنید چقدر ساخته شده است، یک سری هزینه ها را باید می کردید که ربطی به باشگاه نداشت و کل باشگاه 10-15 میلیارد تن می گیرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت سجاد شهبازاده و اینکه او با باشگاه استقلال هم صحبت کرده است، گفت: از من باشگاه دیگری می پرسی؟! این بازیکن با ما هم صحبت کرده اما باید انتخاب کند.

وی در خصوص جدایی چند بازیکن از پرسپولیس گفت: هنوز از طریق سرمربی لیستی به ما اعلام نشده است. سرمربی تیم به ما بگوید که ما از حضور آنها محرومیم و دوستان جدید باید عوض شوند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص جدایی مطهری گفت: اینجا مجانی است. از آنجایی که بازیکن امکان جدا شدن را دارد، چوب نیز این امکان را دارد. او می خواهد برود، ما قدردان زحمات او هستیم و اگر بخواهد برود برایش آرزوی موفقیت داریم.
درویش درباره مذاکره با ولسانی مدافع سپاهان گفت: هنوز با کسی صحبت نکرده ایم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید