به روز رسانی؛ شهبازاده لیگ قهرمانان آسیا امیدهای سپاهان را زنده نگه می دارد


ساعت: 23:38
تاریخ انتشار: 1401/02/02
کد خبر: 1833834

در روز پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با برتری سپاهان مقابل پاختاکور ادامه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پنجمین روز از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دو دیدار آغاز شد.

سپاهان در اولین بازی گروه D به مصاف پاختاکور رفت. سپاهان برای تکرار پیروزی از روز اول و دیدار مقابل ازبک ها پس از شکست مقابل التوان آمده بود که به زرده ها فرصت ادامه راه داد. بردی که می تواند وضعیت سپاهان را که با 4 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد بهتر کند.

از سوی دیگر پاختاکور قایرنشین که با 3 امتیاز در انتهای جدول باقی مانده بود برای حفظ راه امید به مصاف سپاهان رفت تا بتواند با جبران شکست دایره امیدهای خود را زنده نگه دارد.

دیدار دو تیم با احتیاط آغاز شد زیرا این شکست به معنای خداحافظی با لیگ قهرمانان آسیا بود. اتفاقی که باعث شد هر دو تیم دست خالی به رختکن بروند.

سپاهان که می خواست شانس خود را برای صعود حفظ کند، در نیمه دوم پیش افتاد و به دروزه پاختاکور نزدیک شد و در نهایت با گل شهبازاده جایزه برتری خود را دریافت کرد. شهباززاده در ثانیه های از دست رفته گل دوم را برای خود و تیمش به ثمر رساند تا با کسب 3 امتیاز حیاتی، امیدهای صعود سپاهان را زنده نگه دارد.

سپاهان 2

گل: سجاد شهبازاده (76 و 90 + 2)

اختاکر صفر

گل: –

فولاد در دومین دیدار از گروه C به مصاف الغرافه رفت. شاگردان نکونام با 8 امتیاز مقابل آهال دبل کردند و مقابل شاگردان استراماچونی پیش افتادند تا همچنان برتری خود را حفظ کنند و همچنان شانس اول صعود از گروه C را دارند.

فولاد

گل:

الغرافه

گل:

در جریان …

دیدگاهتان را بنویسید