معرفی شهدای روحانی راه شهدا را زنده نگه می دارد/ انتظار مردم از روحانیت بیشتر است


ساعت: 12:57
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1839988

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه در کنار مردم بودن و کار برای مردم باید از ویژگی های روحانیت باشد، گفت: نمایندگی شهدای روحانی راه شهدا را زنده نگه می دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله حسین نوری همدانی صبح امروز در دیدار با این مرجع تقلید به عبدالله حاج صادقی سخنگوی ولی فقیه و اعضای کنگره شهدای روحانی سپاه گفت: باید سرمایه علمی و معنوی خود را تقویت کند.

وی با تاکید بر اینکه روحانیت در وهله اول باید برای کسب معرفت واقعی تلاش کند، گفت: تا فردی وکیل نباشد و به خودسازی نرسد نمی تواند در جامعه موثر باشد.

این مرجع تقلید شیعیان گفت: انتظار مردم امروز از کارکنان این است که زندگی مرفهی داشته باشند و درگیر گرانی ها و مشکلات مالی نشوند و مسئولان نیز باید برای رفع این مشکلات تلاش کنند.

وی با تاکید بر لزوم تقویت پیوند روحانیت و مردم گفت: خدمت به مردم یکی دیگر از موضوعات مهمی است که طلاب نباید از آن غافل شوند و در روز قیامت به دانشمندان اجر داده می شود که به مردم خدمت کرده است. این ثواب بیشتری دارد.

آیت الله نوری همدانی پیگیری دین، خدمت انسانی و جهاد را از رسالت های مهم طلاب دانست و گفت: اگر روحانیت وارد این عرصه ها شود، می تواند نظام اسلامی را به اهداف مورد نظر هدایت کند و سعادت اخروی خود را رقم بزند. “

استاد حوزه علمیه با اشاره به نقش شهدای روحانی در پاسداشت مقدس گفت: تقدیم شهدای روحانی به مردم موضوع مهمی است که می تواند راه شهدا را زنده نگه دارد.

وی برگزاری کنگره شهدای روحانی را کاری بزرگ خواند و گفت: اجرای چنین برنامه هایی در ادامه راه شهدا موثر است.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه مردم برای انقلاب اسلامی زحمت کشیدند، گفت: باید به فکر رفع مشکلات و دغدغه های مردم باشیم و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید