روحانی باید از محاکمه اش استقبال کند/ هیولایی به نام «دولت روحانی» را می خواهند برای همیشه جلوی چشم مردم نگه دارند.

روحانی باید از محاکمه اش استقبال کند/ می خواهند هیولای نامیده شده را نجات دهند

روز جدید یک فعال سیاسی-اصلاح طلب می گوید: «بیشتر از همه فکر می کنم محاکمه روحانی یک قدم رو به جلو است، زیرا هیچکس از رفتار، شعارها و عملکرد دولت و مجلس و همیشه هیولایی به نام دولت روحانی در مقابل حرف نمی زند. از مردم.» نجات دهد.

محمدعلی ابطحی با بیان اینکه جلسه هفته گذشته مجلس شورای اسلامی بار دیگر پرونده حسن روحانی مطرح شد و یکی از نمایندگان مدعی است 85 میلیون ایرانی در این پرونده شاکی هستند، گفت: مجلس و دولت.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: می بینیم که هر از چند گاهی یک سری نارسایی ها در کار دولت و مجلس مشخص می شود و طبیعی است که برای جبران آن از سوی این نهادها تلاش شود.

وی یادآور شد: مجلس و حزب حاکم که امروز روی کار آمدند با شعارهای بسیار تند و به قول خودشان انقلابی روی کار آمدند، اما فضایی که فکر می کنند در ماجرای مذاکره شکل می گیرد، شکل نگرفت و نتوانست. این شعارها را اعمال کنید اولی را متقاعد کنید که معلوم نیست این اتفاق بیفتد یا نه.

ابطحی ادامه داد: در مسائل اقتصادی علیرغم اینکه گفتند معیشت مردم را با مذاکره ربط نمی دهیم، اما می بینیم که این موضوع در واقع مربوط به مذاکره است و با هر اظهارنظری در این زمینه بازار رفتار جدیدی و اقتصادی نشان می دهد. بحران همچنان قوی تر و سنگین تر است.”

وی تاکید کرد: بیش از همه معتقدم که محاکمه روحانی یک قدم رو به جلو است، زیرا هیچکس از رفتار، شعارها و عملکرد دولت و مجلس صحبت نخواهد کرد و هیولایی به نام دولت روحانی را همیشه جلوی چشمان دولت خواهد گرفت. مردم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: شخصا اگر جای روحانی و دولتش بودم از این روند استقبال می کردم چرا که تعیین واقعیت های زمان او برای آینده می تواند بسیار تعیین کننده باشد.

وی گفت: اگرچه انتقادات زیادی به روحانی وارد است، اما این بدان معنا نیست که دوستانی که امروز به قدرت رسیده اند بخواهند از او انتقاد کنند. مشکل روحانی این بود که امروز در دوران ریاست جمهوری خود به سمت صاحبان قدرت روی آورد و به توصیه های دیگر حامیان گوش نکرد.

ابطحی درباره جهت گیری وضعیت اقتصادی و وضعیت معیشتی با روند کنونی مذاکرات گفت: معتقدم در شرایط فعلی تفاوت چندانی وجود ندارد. زیرا ما در حال حاضر در انتهای آنچه باید اتفاق بیفتد هستیم و مذاکرات در صورت موفقیت می تواند با توجه به شرایط فعلی درصد کمی از تاثیر اقتصادی داشته باشد.

وی تاکید کرد: امروز پارامترهایی که وضعیت اقتصادی را مشخص می کند با آنچه روزگاری برجام یک پیروزی بزرگ به شمار می رفت بسیار متفاوت است. بنابراین من شخصا دیدگاه دیگری نمی بینم در بهترین حالت وضعیت فعلی ادامه خواهد داشت یا سختی ها بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید