لزوم تسریع در اجرای عملیات پل طاق سد گلورد/تکمیل آبگیری سد 1500 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.


ساعت: 23:03
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908214

سیدمحمود حسینی پور بر تسریع در ساخت پل طاقی سد گلورد تاکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیت گردشگری منطقه، طرح انتخاب شده برای احداث این پل باید از نظر معماری و طراحی منحصر به فرد باشد. ‏

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سید محمود حسینی پور عصر امروز در بازدید از سد گلورد بهشهر افزود: با احداث پل طاق سد گلورد، علاوه بر ایجاد جاده دسترسی ایمن برای ساکنان، این منطقه را به یکی از مراکز گردشگری تبدیل خواهیم کرد. استان

وی خاطرنشان کرد: عملیات اصلی پل طاق سد گلورد در یک سال گذشته با پیشرفت خوبی انجام شده و برنامه ریزی های بعدی برای تکمیل این پروژه مهم انجام خواهد شد.

استاندار مازندران گفت: نعمت خدادادی و بی نظیر سد گلد را باید در ذات دوستان وارد کرد و با رفع مشکلات زیرساختی و ساخت این پل قطعا این امر محقق می شود.

حسینی پور با اشاره به روند تکمیل فرآیند برداشت آب از سد گلورد تصریح کرد: برای تحقق این مهم بیش از 1500 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و شرکت آب منطقه ای به طور جدی با این موضوع برخورد می کند.

سد گلورد با ظرفیت 107 میلیون مترمکعب در حالی که با گذشت 5 سال از افتتاح رسمی، سالانه تنها حدود 20 درصد از آب برداشت می شود و نقش این سد علاوه بر رفع کمبود 25 هزار هکتاری کشاورزی زمین، نقش محوری در توسعه گردشگری و حل مشکلات زیست محیطی دارد.تالاب بین المللی دارای خ.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید