برای تکمیل خط انتقال آب از سد گلابر به صنعت 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز است


ساعت: 15:50
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880868

مدیرعامل شرکت آبفای زنجان هدف اولیه سد گلابر را تامین آب مورد نیاز بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: سهم تامین آب بخش کشاورزی از آب سد کاهش یافته و تامین آب برای صنعت نیز کاهش یافته است. افزایش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسماعیل افشاری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به اینکه چندین پروژه نیمه تمام در حوزه آب و سدسازی در استان وجود دارد، گفت: یکی از این پروژه ها خط انتقال آب از سد گلابر به صنایع واقع در شهرک جرود است.

وی با بیان اینکه متاسفانه کمبود اعتبار مانع از تکمیل اکثر سایت های نیمه کاره این منطقه شده است، افزود: اعتبار تکمیل خط آب از سد گلابر تامین نشده است. اما این 10 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل خط انتقال آب از سد به صنعت نیاز است که به دلیل کمبود اعتبار ناتمام مانده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان زنجان هدف اولیه از ساخت سد گلابر را تامین آب بخش کشاورزی منطقه عنوان کرد و گفت: اما در حال حاضر سهم مصرف آب سد در بخش کشاورزی کاهش یافته است. و به سهام بخش صنعت اضافه شده است.

وی با بیان اینکه در مصوبات سفر رئیس جمهور بحث تکمیل پروژه سد گلابور نیز مطرح شد اما رای گیری نشد و اعتباری هم داده نشد، تصریح کرد: صنایع فولاد آندیا و بخشی از آب پتروشیمی از این محل تامین می شود. سد.

افشاری در ادامه با تاکید بر اینکه وضعیت فعلی ذخایر آبی استان خوب نیست، تصریح کرد: مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند زیرا در صورت ادامه مصرف فعلی تامین آب شرب استان با مشکل مواجه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید