برای تکمیل جاده آزاد رشت – قزوین به بیش از 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز است


ساعت: 08:40
تاریخ انتشار: 07/07/1401
کد خبر: 1899965

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 800 میلیارد تومان از اعتبارات دولتی برای این پروژه هزینه شد، گفت: برای بهره برداری باقی مانده از پروژه بزرگراه رشت – قزوین حدود 500 میلیارد تومان نیاز بود که بخشی از آن به تصویب دولت رسید. هیئت.پیش بینی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه، خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از دو قطعه باقیمانده بزرگراه رشت – قزوین در رودبار گفت: پیش از ظهر چهارشنبه عملیات اجرایی کامل بزرگراه رشت – قزوین آغاز شده است. یکی از اولویت های دولت سیزدهم است و به همین دلیل در حال پیگیری هستیم.

وی در ادامه به معوقات پیمانکار پروژه اشاره کرد و از پرداخت معوقات وی در روزهای آینده خبر داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جزئیات باقیمانده بزرگراه رشت – قزوین گفت: 5 کیلومتر از 8 کیلومتر باقی مانده این پروژه تونل و بسیار صعب العبور است و این امر روند کار را به تاخیر انداخته است.

خادمی با بیان اینکه تاکنون 800 میلیارد تومان از اعتبارات دولتی برای این پروژه هزینه شده است، گفت: برای بهره برداری باقی مانده از پروژه بزرگراه رشت – قزوین حدود 500 میلیارد تومان نیاز است که بخشی از آن در مصوبات دولت پیش بینی شده است. هیئت..

وی با اشاره به توقف اعتبارات اجرای پروژه بزرگراه رشت – قزوین افزود: با رفع محدودیت مالی و اعتباری، اجرای پروژه تسریع می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی 8 کیلومتر باقیمانده از بزرگراه رشت – قزوین را گلوگاه ترافیکی در روزهای مختلف خواند و گفت: با استفاده از بزرگراه باقیمانده بخش بزرگی از معضل ترافیک شمال غرب کشور برطرف می شود. حل کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید