تکمیل بیمارستان دورود به هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


ساعت: 18:18
تاریخ انتشار: 06/02/1401
کد خبر: 1892404

رضایی کوچی گفت: بیمارستان دورود به هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و حمایت های لازم برای تکمیل پروژه و بهره برداری انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، محمدرضا رضایی کوچی عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان دورود اظهار کرد: در سفرهایی که در شهرستان های استان داشتیم از پروژه های دورود بازدید کردیم و مهمترین پروژه در سوال این بود که گردنه شهر درود از آنجایی که تردد در مرکز شهر زیاد بود و مردم را با مشکل مواجه می کرد، از قبل تصمیم به احداث کنارگذر گرفته بودند.

وی افزود: این کنارگذر 12 کیلومتری در پروژه ایجاد و مناقصه ای برگزار شد که 500 میلیارد تومان هزینه داشت و اکنون پیمانکار انتخاب شده و باید برای تکمیل پروژه اعتبار تزریق شود.

رئیس کمیته ساخت و ساز شورای اسلامی بیان کرد: برای این پروژه 100 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی می شود اما باید از منابع بانکی، تهاتر نفت و بودجه کمک گرفت تا شاهد بهره برداری از آن باشیم.

رضایی کوچی با اشاره به بیمارستان 250 تختخوابی دورود گفت: در شهرستان دورود نیز شاهد آغاز به کار بیمارستان 250 تختخوابی درود خواهیم بود که با ورود معاونت عمران برای ارزیابی پروژه و مسائل موجود. این موانع برطرف خواهد شد و به زودی شاهد اجرای پروژه خواهیم بود.»

وی بیان کرد: متأسفانه به دلیل نامناسب بودن مکان و اختلاف نظر بر سر این پروژه، عملیات اجرایی با تاخیر مواجه شده است و به همین دلیل بیمارستان موجود از نظر فیزیکی و ایمنی امکانات مناسبی برای درمان بیماران ندارد. سال آینده ساخته خواهد شد، شاهد کار پروژه خواهیم بود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بیمارستان دورود پروژه بزرگی است که برای تکمیل آن به هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است اما حمایت می کنیم تا در مدت زمان کوتاهی به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید