انتقاد سرمربی سابق پرسپولیس از سره پوشان

وی ادامه داد: شاید مهمترین تاثیر در نتیجه این بازی مهاجم برزیلی غیرمسئولانه پرسپولیس بود. او دو کارت زرد بی مورد دریافت کرد و قبل از شروع مشکلات، تیم را به 10 نفر رساند. نمی دانم این مهاجم برزیلی قبلا چه بیوگرافی داشت اما در چند دیداری که انجام داد نتوانست خودش را نشان دهد. من چیزی از او ندیدم و نه تنها به عنوان یک مهاجم برزیلی گل نزد، بلکه فهرست 10 نفره را هم ساخت.

کاپیتان سابق پرسپولیس اضافه کرد: درست بعد از ورود عیسی آل کثیر خط حمله پرسپولیس زنده شد اما او هم تنها بود. عیسی آل کثیر برای تاثیرگذاری بیشتر به یک مهاجم اضافی نیاز دارد. به همان اندازه که تلاش کرد گلزنی کند یا سازنده باشد، تنها بود. پرسپولیس با اینکه در نیمه دوم دفاع کرد و بازی بسیار خوبی انجام داد اما نتوانست 10 نفره بر سپاهان غلبه کند. اگر پرسپولیس 10 نفره نبود، باید بدانید که سرنوشت بازی تغییر می کرد و خطای فردی یک بازیکن و کارت های بی موردی که دریافت کرد، نتیجه این دیدار سخت را تغییر داد و شانس خوبی برای برد از پرسپولیس گرفت. تیم

وی با اشاره به مصاحبه اخیر رحیم یوسفی در خصوص وحید امیری یادآور شد: نمی دانم چرا رحیم یوسفی این حرف را زد اما شنونده باید عاقل باشد. اگر یحیی گل محمدی در بازی با سپاهان دو وحید امیری داشت مطمئن باشید تیم سپاهان اصفهان را شکست می داد. وحید امیری تا پایان بازی دوید، تکل زد، دریبل زد و نشان داد که حالا می تواند برای پرسپولیس بازی کند و به این تیم کمک کند. البته او آنقدر تجربه دارد که تحت هر حرفی قرار نگیرد و کار خودش را انجام دهد.

انتقاد سرمربی سابق پرسپولیس از سره پوشان

درخشان اضافه کرد: برخلاف وحید امیری، به نظر من یکی دو بازیکن پرسپولیس کم کاری نکردند و تمام توان خود را نشان ندادند. منظور من از کم کاری این است که ممکن است یک بازیکن روزی نتواند مثل همیشه از نظر فنی و تاکتیکی بازی کند اما حداقل بتواند بدود. می توانید یک روز بد را با دویدن جبران کنید. مثالی می زنم که بازیکن جوانی مثل محمد عمری در حالی که از بقیه جوانتر است خوب می دود و بازی می کند، اما برخی بازیکنان خوب بازی نکردند و حتی دوندگی هم نداشتند. بازی های بزرگی مثل بازی سپاهان نیازمند بالاترین پتانسیل یا حداقل دوندگی و جنگندگی زیاد بازیکن برای موفقیت تیم است و برخی در حد پرسپولیس در این دیدار ظاهر نشدند.

بگذارید واضح بگویم که برخی از بازیکنان فقط زمانی خوب هستند که توپ را در اختیار داشته باشند و بازی آنها بدون توپ صفر باشد. در بازی سپاهان بازی بدون توپ برای یکی دو بازیکن وحشتناک بود و نتیجه این دیدار سخت را رقم زد.

برخی بازی سپاهان و پرسپولیس را فینال لیگ برتر خواندند و مدعی شدند یحیی گل محمدی در این فینال شکست خورده و حتی ممکن است قهرمانی را از دست بدهد، اما حمید درخشان مخالفت کرد و خاطرنشان کرد: چه کسی تضمین می کند که سپاهان اصفهان در این دیدار پیروز شود؟ آیا یک برد قهرمان لیگ برتر می شود؟ من چنین فرضیه ای را قبول ندارم چون لیگ تمام نشده یا باخت پرسپولیس در هفته 30 نیست. این شکست اگرچه تلخ بود و در دقایق پایانی می توان آن را جبران کرد و پرسپولیس با کسب نتایج خوب در مسابقات لیگ برتر حتی می تواند به قهرمانی برسد.

وی حمایت هواداران از این تیم پرسپولیس را مهم دانست و گفت: این تیم، یحیی گل محمدی و شاگردانش نیاز به حمایت دارند. از این به بعد هواداران باید بیشتر از تیم حمایت کنند و ما پیشکسوتان موظفیم در حد توان این کار را انجام دهیم. به هر حال این شکست باید فراموش شود و همه پرسپولیسی ها دست به دست هم بدهند و برای رسیدن به عنوان قهرمانی بسیج شوند.

حمید درخشان در پایان به حذف تیم ملی جوانان نیز اشاره کرد و گفت: فکر می کنم تیم ملی جوانان بازیکنان خوبی داشت و می توانست به جام جهانی برود اما اشتباهات فردی، بدشانسی یا از دست دادن تمرکز در بازی آخر. دقیقه آن را مهم کرد. تیم خوب کار کرد. به هر حال از صمد مرفاوی و بچه های تیم جوانان خسته نباشید، زحمت کشیدند اما فوتبال همین است. یک لحظه بی دقتی می تواند باعث پشیمانی بزرگ شود و تیمی مانند عراق شما را شکست دهد و به جام جهانی برود. این تیم و این جوانان شایسته را نباید تنها گذاشت و امیدوارم آینده فوتبال ایران را بسازند.

دیدگاهتان را بنویسید