انتقام آل کثیر از استقلالی ها برای شادی گل جنجالی

یک فرصت به موقع

آل کثیر که در نیم فصل در خانه حضور داشت در نیم فصل بعد از پایان مصدومیتش با پرسپولیس قرارداد امضا کرد. او از هفته شانزدهم که به جمع پرسپولیس اضافه شد موفق به گلزنی برای این تیم در لیگ برتر نشده است. تنها تاثیر او برای پرسپولیس یک پاس گل مقابل صنعت نفت و یک پنالتی مقابل مس کرمان در هفته گذشته بود. گل محمدی که بیشتر از آل کثیر به مهدی عبدی و لئاندرو پریرا اعتقاد داشت، در سه بازی اخیر این بازیکن را در مجموع 10 دقیقه به میدان فرستاد. اما در دربی او الکثیر را زودتر از همیشه وارد زمین کرد و ریسک بزرگ او حساس ترین بازی فصل را به سود قرمزها تبدیل کرد. آل کثیر که 45 دقیقه در زمین حضور داشت در نیمه اول دو برابر عبدی توپ را لمس کرد و توانست فشار زیادی را روی دروازه استقلال وارد کند. تنها فرصت گلزنی او با دریبل زیبای عارف غلامی و شوت به موقع او تبدیل به گل برای پرسپولیس شد.

دژاوو استقلال

الکثیر لیگ بیستم نیز شرایط مشابهی را تجربه کرده بود. او در نیم فصل به دلیل محرومیت نتوانست به میدان برود و در نیم فصل دوم به لیست پرسپولیس بازگشت. گل محمدی برای اولین بار در دربی به مصاف الکثیر رفت. قبل از این دیدار پرسپولیس، استقلال و سپاهان مثلث قهرمانی لیگ بودند. پرسپولیس با تک گل آل کثیر دربی را برد و علاوه بر حفظ برتری، رقیب سنتی خود را از خط قهرمانی حذف کرد. این بار در هفته های اخیر آل کثیر با گلزنی در دربی شانس قهرمانی پرسپولیس را زنده نگه داشت و امید استقلالی ها برای رسیدن به جام حذفی را کمتر از همیشه کرد.

زخم کار

روابط آل کثیر و استقلالی ها همیشه تیره بوده است. در روزهای ابتدایی که به پرسپولیس پیوست، در لیگ قهرمانان خوش درخشید، اما گل جنجالی به پاختاکور باعث محرومیت 6 ماهه او شد. فشار زیاد هواداران استقلال در شبکه های اجتماعی برای محرومیت آل کثیر باعث شد که او پس از بازگشت و گلزنی در دربی، یک سلام بزرگ دیگر علیه این تیم انجام دهد. آل کثیر در ضربات پنالتی مقابل استقلال در فصل 1399/1400 جام حذفی ناموفق بود. او در این فصل فرصت دیگری برای انتقام گرفتن پیدا کرد و با درآوردن پیراهنش پس از گلزنی، شادی عجیب دیگری را به رکورد خود اضافه کرد. الکتیر در حال حاضر در دیدارهای نزدیک با استقلال و هوادارانش با 2 گل برای سه امتیاز دربی پیروز شد.

دیدگاهتان را بنویسید