انسجام و اتحاد رمز موفقیت پینگ پنگ بازان ایرانی در مسابقات جهانی بود


زمان: 15:00
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1834114

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: انسجام و اتحاد رمز موفقیت پینگ پنگ بازان ایرانی در مسابقات جهانی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهرداد علی کارداشی در گفت و گو با شبکه خبری تهران نیوز با اشاره به درخشش دختران در تیم های ملی تنیس روی میز گفت:

وی یادآور شد: همچنین در مسابقات بین المللی که با حضور بسیاری از کشورهای آسیایی و اروپایی برگزار شد، دختران ایرانی در رده های سنی نوزادان، نوجوانان و جوانان درخشش چشمگیری داشتند و این درخشش نشان داد که در بانوان اگر انسجام و هم افزایی وجود داشته باشد، «استعدادهای تیم ملی می توانند حرفه های زیادی در نیا داشته باشند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در سال های اخیر نتایج خوبی به ویژه کسب مدال برنز جهان توسط باران افتخار در اردن کسب کرده ایم. اولین بار است که این اتفاق می افتد اما می خواهیم امکانات را برای تیم های ملی و تنیس روی میز افزایش دهیم.

علی کارداشی درباره برنامه فدراسیون تنیس روی میز ایران برای عضویت کشورمان در فدراسیون جهانی گفت: زمانی که مسئولیت بین المللی را دریافت می کنیم، اولویت اول کشورمان در کنار پیشنهادات ما و سایر اعضای هیأت جهانی (40) است. مردم، نماینده 226 کشور). “) پیشرفت تنیس روی میز در جهان.

وی خاطرنشان کرد: اگر در فدراسیون جهانی فقط منافع کشورمان مطرح شود ممکن است کشورهای دیگر موضع گیری کنند و مورد توجه قرار نگیرند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به دستاوردهای بانوان فدراسیون تنیس گفت: حضور اولین زن تاریخ کشورمان در المپیک (توکیو) متعلق به سیمین رضایی به عنوان داور قضاوت کننده دو مدال برنز بود. (تیمی و انفرادی).

علی کارداشی همچنین توضیح داد: فاطمه کیوانی نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز برای اولین بار به عنوان رئیس کمیته برابری جنسیتی انتخاب شد و پریسا صمدی متخصص قلب ایرانی به عضویت کمیته جهانی ورزش و علم منصوب شد. فدراسیون تنیس روی میز

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید