انگیزه ویژه فرهاد مجیدی و استقلال

انگیزه ویژه فرهاد مجیدی و استقلال

استقلال تمام تلاش خود را کرد تا سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند از ثبت نام خود جلوگیری کنند اما در نهایت این دو بازیکن برای ادامه فوتبال در ملوان ثبت نام کردند.

طبیعتاً از دست دادن دو مدافع اصلی – مخصوصاً زمانی که استقلال با کمبود بازیکن در خط دفاعی مواجه است – می تواند تیم را تحت تأثیر قرار دهد (بعضی از قبل معتقدند خط دفاعی استقلال هیچ نقطه قوتی از گذشته ندارد). که این به انگیزه جدیدی برای مجیدی و شاگردانش تبدیل شده است. مجیدی قبل از بازی به این موضوع اشاره کرد و گفت: به خاطر آنها جام را می بریم و برای راهی که انتخاب کردم دلایل زیادی داشتم و حالا یک دلیل هم به انگیزه هایم اضافه شده که خدایی و هدفمند هستند. “

دیدار روز گذشته استقلال و گل گهر نیز نشان داد که بازیکنان این تیم به خصوص مدافعان شاگردان فرهاد مجیدی چقدر انگیزه دارند که جای خالی شان احساس نشود. مثلا محمد دانشگر با وجود مصدومیت تا پایان نیمه اول در زمین ماند و در خطوط مختلف برگشتند و در دفاع کمک کردند.

البته این موضوع فقط به استقلال مربوط نمی شود و در سالی که پرسپولیس 6 امتیازی شد (فصل 86-87) بازیکنان برای قهرمانی قسم خوردند و پرسپولیس با افشین گتبی قهرمانی لیگ را جشن گرفت. شاگردان برانکو ایوانکوویچ با پنجره بسته به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدند.

دیدگاهتان را بنویسید