اهدای بسته جدید بهزیستی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد

عباس روشن بیان کرد: پرداخت کمک هزینه ازدواج، کاهش فقر و تثبیت زندگی خانوادگی از اهداف اصلی این نهاد است.

اهدای بسته جدید بهزیستی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه با اشاره به خدمات حمایتی در حوزه ازدواج جامعه هدف گفت: پرداخت کمک هزینه جهیزیه به زنان بیوه و هدایای ازدواج به فرزندان ذکور یکی از بخش های مهم این حوزه است. حمایت از این نهاد

وی خاطرنشان کرد: در سال 1402 تعداد 741 دستگاه جهیزیه به ارزش 29 میلیارد و 700 میلیون تومان با رویکرد تحکیم و تحکیم بنیان خانواده بین جوانان تحت حمایت این نهاد تامین و توزیع شد.

روشن ارزش هر سری جهیزیه را بیش از 40 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: ترویج ازدواج به موقع، آگاهانه و آسان بین جوانان و زنان سرپرست خانوار، تحکیم بنیان خانواده و جلوگیری از گسترش آسیب های اجتماعی و آسایش فردی و سلامت مرکز خانواده، از جمله اهداف و رویکردهای ازدواج آسان در کمیته کمک است.

رئیس سازمان بسیج امام صادق(ع) استان بوشهر در خصوص ارائه 1200 کولر گازی به نیازمندان استان گفت: سال گذشته حدود 2000 جهیزیه در استان بوشهر توزیع شد.

خلیل رفعتی صبح سه شنبه به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با حمایت محمدی زاده استاندار بوشهر و رهنمودهای سردار رزمئو فرمانده سپاه امام صادق(ع) سال گذشته بسیج سازندگی موفق شد برای انعقاد تفاهم نامه ها، تفاهم نامه ها و قراردادها نزدیک به پنج هزار میلیارد تومان با سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان و کشور هزینه کنید.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات با هلدینگ های خلیج فارس، ساتا، سردار فرهی معاون وزیر دفاع و همچنین معاونان وزیر نفت برای استفاده از ظرفیت های صنعت استان به ویژه گاز و پتروشیمی برای اولین بار در کشور کلید خورد. سازمان سازندگی بسیج.

رفعتی تصریح کرد: با انعقاد تفاهم نامه با شورای راهبردی و هلدینگ خلیج فارس، جهیزیه سال 93 در قالب اردوی محرومیت زدایی برای ترویج ازدواج آسان با حضور آیت الله رئیسی رئیس جمهور و برپایی جشن ازدواج آسان اجرا شد. در تمامی شهرهای استان

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر افزود: کمک به اجرای پروژه های زیرساختی و عمرانی پتروشیمی پارس به ارزش 180 میلیارد ریال از اقدامات موثر سازمان بسیج سازندگی است. .

وی با اشاره به برخی از وظایف این سازمان در سال 1402، تصریح کرد: احداث دیوار حفاظتی مسیر آب فصلی علی آباد برای اولین بار در شهرستان برازجان با مبلغ 800 میلیارد ریال به منظور جلوگیری از وقوع سیل و خسارت. به خانه های مردم در حاشیه این رودخانه فصلی.

رفعتی تصریح کرد: طرح لایروبی شاخه شمالی رودخانه هاله که برای اولین بار در دوران انقلاب با هدف تامین امنیت غذایی پایدار در منطقه و همچنین احیای 120 هزار نخیلات و 15 هزار هکتار کشاورزی انجام شد. زمین، رضایت مردم بیش از 21 روستای حاشیه این رودخانه را جلب کرده است