اولویت نقل و انتقالات استقلال کدام بازیکنان است؟

اولویت نقل و انتقالات استقلال کدام بازیکنان است؟

شاید مهمترین عملیاتی که باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات انجام می دهد حفظ بازیکنان خودش قبل از جذب بازیکنان جدید باشد. آبی ها که در فصل بیست و یکم با بهترین عملکرد و آمار قهرمان لیگ برتر شدند، شاید با حفظ اسکلت تیم خود و اضافه کردن تعداد کمی از بازیکنان، همچنان جدی ترین مدعی قهرمانی در فصل آینده باشند.

باشگاه استقلال حالا اعلام کرده که به زودی با بازیکنان به صورت رسمی بحث تمدید خواهد شد و شاید بازیکنانی چون عارف گلمی، محمد دانشگر و مهدی مهدی پور که از ارکان قهرمانی فصل گذشته تیمی بودند در خط مقدم مذاکرات و بزرگ شدن قرار بگیرند.

اگرچه ممکن است برخی از این بازیکنان همچنان با استقلال قرارداد داشته باشند، اما این احتمال نیز وجود دارد که در قرارداد آنها بندهایی و تبصره هایی وجود داشته باشد که به آنها اجازه جدایی بدهد. بنابراین مدیران استقلال باید بدون ریسک، حضور بازیکنان مهم و ضروری برای فصل آینده را تایید کنند.

گفته می شود الکس نوری مربی ایرانی-آلمانی در مذاکرات با مدیران استقلال به توافق نهایی رسیده و به زودی به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی خواهد شد و پس از آن عملیات تمدید و جذب تیم انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید