اولین تصویر از فرهاد اصلانی در «لاک‌پشت»

بازیگر نقش اصلی فیلم سینمایی «لاک‌‌پشت» است که این روزها در مرحله تدوین قرار دارد. همچنین کیانوش عیاری طی نامه‌ای از ساخت «جنگل پرتقال» تقدیر و تشکر کرد.


به گزارش خبرگزاری موج، «لاک‌پشت» با بازی فرهاد اصلانی این روزها به پایان فیلمبرداری رسیده، کیانوش عیاری از «جنگل پرتقال» تقدیر کرد، «شهربانو» در یک جشنواره خارجی عنوان برتر را از آنِ خود کرد و همچنین «فسیل» پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران به کشور عمان رفت؛ جزئیات این خبرها را در ادامه بخوانید:

 

تدوین «لاک‌پشت» به پایان رسید

تدوین فیلم سینمایی «لاک‌پشت» به نویسندگی و کارگردانی بهمن کامیار که فیلمبرداری آن در سکوت خبری انجام شد، این روزها توسط پویان شعله‌ور به پایان رسیده تا پس از انجام دیگر مراحل فنی، برای نمایش در سینماها و حضور در فستیوال‌های داخلی و خارجی آماده شود.

فرهاد اصلانی که اولین تصویر از ایفای نقش او در «لاک‌پشت» منتشر شده است، نقش اصلی این فیلم سینمایی را برعهده دارد. «لاک‌پشت» به‌عنوان سومین فیلم بلند سینمایی بهمن کامیار در مقام کارگردان پس از فیلم‌های «مرداد» و «در وجه حامل»، یک درام روانشناسانه است که فضایی متفاوت دارد.

کامیار که تهیه‌کنندگی آثاری چون «سد معبر» و «کارت پرواز» را در کارنامه خود دارد، «لاک‌پشت» را نیز در مقام تهیه کننده به مرحله تولید رسانده است.






آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید