اولین واریز به حساب معلم شروع رتبه معلم است

اولین واریز به حساب معلم شروع رتبه معلم است

علی کریمی فیروزجایی اظهار داشت: ارتقای کیفیت آموزشی و ارتقای منزلت معلمان هدف اصلی طرح ارزشیابی معلمان است. واریز جدید وزارت آموزش و پرورش به حساب معلمان اولین گام در راه ارتقای جایگاه آنان در عرصه مدیریتی کشور است.

عضوکمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم افزود: اقدامات بعدی دولت برای صیانت از جایگاه معلمان با قوت بیشتری انجام خواهد شد.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با بیان اینکه نه آموزش و پرورش و نه معلمان به رسالت خود نگاه انتفاعی و مادی گرایانه ندارند، یادآور شد: آموزش و پرورش موتور محرک توسعه فرهنگی در کشور است که نقش اساسی در این امر ایفا می کند. تحقق پیشرفت و توسعه همه جانبه ایران اسلامی.

کریمی فیروزجایی با اشاره به اعتراض برخی معلمان و همچنین مشکلات موجود و مابه التفاوت دستمزد معلمان مشمول طرح رتبه بندی، گفت: وزارت آموزش و پرورش باید در خصوص مشکلات مربوط به ودیعه یکم در سال ۹۷ توضیح شفافی بدهد. حساب معلم تا زمانی که سازوکار اجرای نهایی طرح ارزشیابی معلمان مشخص نشود، به نظر می رسد برخی نواقص و مشکلات ذاتی اصلاح شود.

دبیر هیأت رئیسه مجلس با تاکید بر تلاش دولت و مجلس یازدهم برای رفع مشکلات معیشتی فرهنگیان افزود: صبر و متانت ستودنی فرهنگیان باعث می شود مسئولان به مطالبات برحق خود بهتر رسیدگی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید