اکبرپور: کلانوی دستیاران با تجربه می خواهد

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این تعطیلی لیگ می تواند به استقلال ضربه بزند؟ وی تاکید کرد: استقلال شرایط خوبی دارد. اگرچه تفاوت های زیادی بین تمرینات و بازی های رسمی وجود دارد، اما با توجه به شرایط فیفا و بازی های دوستانه تیم ملی کشورمان، باید ترکیب فنی بازیکنان حفظ شود و با شروع مجدد لیگ، تیم مشکلی نداشته باشد. .

اکبرپور درباره عملکرد بازیکنان استقلال مقابل فولاد خوزستان گفت: استقلال یکی دو اشتباه داشت و اگر بازیکنان فولاد از آن اشتباهات استفاده می کردند قطعا آبی ها برنده نمی شدند. از بازیکنان با تجربه مستقل بیشتر انتظار می رود. آنها باید خیلی آرام بازی کنند و اجازه ندهند یک اشتباه کوچک راه آنها را به قهرمانی منحرف کند. در مجموع استقلال در همه خطوط عملکرد خوبی داشت و مدعی اصلی رسیدن به عنوان قهرمانی است.

این کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که کدام تیم با توجه به شرایط جدول شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، گفت: امتیازات، قهرمانی را خیره کرده است. استقلال، سپاهان و پرسپولیس می دانند که یک اشتباه آنها را از قهرمانی دور می کند. آبی ها باید از این شرایط بهترین استفاده را ببرند و با ارائه یک نمایش خوب یک بار دیگر جام را بالای سر ببرند.

وی در خصوص انتخاب امیر کالا نویی به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: باید این انتخاب را به فال نیک بگیریم. در سال های اخیر حتی با حضور مربیان خارجی نتوانستیم در جام ملت های آسیا حضور پیدا کنیم. کارلوس کی روش 8 سال در ایران بود اما هرگز نتوانست قهرمانی جام ملت های آسیا را برای ما به ارمغان بیاورد. الان وقت آن است که همه ما از سرمربی جدید تیم ملی که ایرانی است حمایت کنیم. گذشته را کنار بگذاریم و سعی کنیم این مربی را آرام و موفق نگه داریم.

امیر کالانوی در پاسخ به این سوال که برای رسیدن به هدفش در تیم ملی به چه عواملی نیاز دارد؟ وی یادآور شد: ابتدا باید از تجربیات گذشته درس گرفت. بی دلیل به حومه شهر نروید. کمتر مصاحبه کنید و هرکس از او انتقاد کرد، انتقاد صادقانه را بپذیرید. در عین حال نیاز به دستیاران خوب و با تجربه است. یک پزشک خارجی خوب می تواند به طور موثر به استقلال کمک کند. علاوه بر این، او باید چند آنالیزور قوی و یک مربی بدنساز خوب داشته باشد تا بتواند با این عوامل به موفقیت دست پیدا کند.

این کارشناس فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم ملی با هدایت مربی ایرانی به مقام قهرمانی برسد. وقت آن است که همه با هم باشیم و سال هاست که در جام ملت های آسیا موفق نبودیم، اما این بار دست به دست هم دهیم، اختلافات را کنار بگذاریم و با اتحاد و همدلی راه را برای قهرمانی تیم ملی در جام ملت های آسیا هموار کنیم. .

دیدگاهتان را بنویسید