ایران درب دیپلماسی منطقه است/ خطیب نماز جمعه، سخنگوی انقلاب


ساعت: 17:31
تاریخ انتشار: 05/07/1401
کد خبر: 1886348

خطیب جمعه این هفته سمنان گفت: ایران به درب دیپلماسی منطقه تبدیل شده و بر منطقه حاکم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرآت، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی قدسپور در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان ضمن تسلیت ایام سوگواری پیش رو سید الشهدا (ع) گفت: اگر نبود. وجود مقدس سیدالشهدا; یزید نه تنها باعث ویرانی اسلام و مساجدی شد که نام خدا در آنها برده شده بود، بلکه سایر ادیان الهی مانند یهودیت و مسیحیت و عبادتگاه های آنها را نیز از بین برد.

امام جمعه موقت سمنان تاکید کرد: همه متدینین مدیون خون سیدالشهدا و روز عاشورا هستند و در روز عاشورا هر انسانی که ذره ای از انسانیت، یاد و ذکر خدا و عزت در اوست. هستی بر این مصیبت گریه می کند.

وی با اشاره به توصیه ها و توجه رهبر انقلاب به هیئت ها، تصریح کرد: هیئت ها در نظام جمهوری اسلامی وظیفه پیشرفت مردم را بر عهده دارند و باید قدر این ارزش و کرامت الهی را که به آنها داده شده است بدانند. بدانند و سخنرانان و سخنرانان به ایراد سخنرانی و مدح اهل بیت(ع) بپردازند که این رشد اتفاق بیفتد، زیرا راه سلوک گریه بر سیدالشهدا(ع) است.

کودسپور با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه تاریخ انقلاب و برشمردن توصیه های رهبر انقلاب در دیدار با ائمه جمعه، اذعان داشت: خطیب نماز جمعه در صورتی سخنگوی انقلاب است. ائمه جمعه به دستور رهبر عمل نکردند; مردم باید به آنها تذکر دهند و باید دست به دست هم دهیم تا نماز جمعه مهمتر شود و شأن و جایگاه واقعی نماز جمعه محقق شود.

خطیب جمعه این هفته سمنان نیز گفت: دشمنان ما درصدد گسترش فحشا در کشور هستند و گسترش فحشا و برهنگی موجب ناامنی در جامعه می شود.

وی افزود: زیرساخت های مناسبی برای حجاب در کشور وجود ندارد و لازم است مسئولان و دولت وارد این عرصه شوند.

قدس اسپور با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور روسیه به ایران و دیدار وی با مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: ایران به دروازه دیپلماسی در منطقه تبدیل شده و بر منطقه حاکم است و امروز به روسیه پهپاد می فروشیم و از افسران آن استفاده می کنیم. ما آموزش و پرورش را قرار داده ایم و پوتین بر اساس استراتژی های رهبری در منطقه عمل می کند.

وی افزود: اگر دولت و مردم انقلابی باشند، می‌توانیم بدون برجام و FATF به اهداف خود برسیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید