ایرج طهماسب پس از شش ماه ناپدید شدن پیدا شد

سهیلا نوشت: قسمت اول مهمونی رو دیدم و به قول اقای طهماسب زود قضاوت نکردم فقط یه جا به سختی پارسال اشاره کرد و یه جا با طعنه و تمسخر (نه طنز) ماجرای استخدام رو رد کرد . الان میتونم قضاوت کنم آقای طهماسب؟ به نام خدای رنگین کمان نخندید جناب طهماسب! …

خوب، حالا ممکن است بگویند، بابا، هنوز منتظر افراد مشهور هستید؟

بله عزیزم! ما انتظار داریم، از آنجایی که شهرت و موقعیت اجتماعی آن شخص می تواند تأثیر زیادی بر احساسات جمعی و جنبش های اجتماعی داشته باشد، به همین دلیل است که آنها از کلمه تأثیرگذار برای بسیاری از آنها استفاده می کنند.

همچنین از آنجایی که از مزایای این شغل مانند شهرت، ثروت، محبوبیت و … برخوردار می شوند، از آنها نیز انتظار می رود که برای آن هزینه پرداخت کنند.

ایرج طهماسب پس از شش ماه ناپدید شدن پیدا شد

دختری با گوشواره مروارید نوشت: نظر ناپسند: مخاطبان ایرج طهماسب بزرگسال نیستند، کودک هستند. مهمترین کاری که می توانید برای سلامت روان کودک انجام دهید این است که او را از اخبار دور نگه دارید. چرا باید به اتفاقات اخیر در برنامه نوروزی که برای کودکان ساختید واکنش نشان دهید؟

این نظر احسان کرمی است: ایرج طهماسب سفیر کشور عروسک در کشور ایران برای کودکان بزرگسال است.

او تقریباً در طول زندگی حرفه ای خود مهمترین انتقادات و حرف ها را در آثارش داشته است. او یک طراح روند و یک حرفه ای سرسخت است و برای همیشه خواهد بود. نباید اینطور به او حمله کرد

نظر تند آرش نعیمیان: بسیاری صحبت کردند و از تخطی خودداری کردند.

در این میان از همان ابتدا نبود یک نام مشهود و مشکوک بود: ایرج طهماسب! عمو ایرج عزیز، متاسفم! متاسفم! امسال برنامه شما را تحریم می کنم! من از دیگران دعوت می کنم که همین کار را برای ایران انجام دهند.

ایرج طهماسب پس از شش ماه ناپدید شدن پیدا شد

اکانت دو نقطه نیز نوشت: در یک سال می توان جایگاه یک سلبریتی را در بین مردم زیر و رو کرد. نمونه اش ایرج طهماسب است.

پارسال همین موقع به خیریه اش رفتیم! ولی امسال فرق میکنه آقای مجری 🙂

این اکانت هارمونی است: یکی از ساکنان تورنتو خطاب به ایرج طهماسب نوشت: آقای مجیری با سکوتی که کردید و برنامه ای که ساختید راه شما از ما آزادیخواهان جدا شد! حالا برو ته، خودش و بچه اش و پدربزرگش توی تورنتو زندگی میکنن، سر یه کلاه نمیره ایران، چهارتا هشتگ داره، یکشنبه هم میره تظاهرات، آبجی دیگه!

دیدگاهتان را بنویسید