ایندیپندنت درباره طارمی به اسکوچیچ هشدار داد

ایندیپندنت درباره طارمی به اسکوچیچ هشدار داد

رسول خطیبی در نشست خبری دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: تیم نفت مسجد سلیمان قابل احترام است و شرایط خوبی داریم. این هفته که تعطیلات بود خوب تمرین کردیم. بعد از بازی با رفسنجان کپر استراحت کوتاهی داشتیم و سپس تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم که امیدوارم در زمین مسابقه تکمیل شود و هدفی را که با یک بازی و گل خوب دنبال می کنیم به پایان برسانیم.

حتیبی درباره شرایطی که تیم نفت پشت سر گذاشت، گفت: تیم نفت هم مثل سایر تیم ها تیم قابل احترامی است. ما در زمین خودمان بازی می کنیم، باید تمام تلاش خود را برای سه امتیاز انجام دهیم. آقای کمالوند مربی خوبی است که کشتی گیر و دونده دارد اما همه تیم ها مشکل دارند و ما به این مسائل توجه نمی کنیم. تا جایی که ما می دانیم همه آموزش های آنها انجام شده و نشنیده ایم که در رسانه ها آموزش ندیده باشند. آنها هر روز تمرین می کردند و ما به این چیزها توجه نمی کنیم. اگر با یک تیم بازی کنیم به دنبال هدف خود خواهیم بود.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک با بیان اینکه شاگردانش انگیزه بالایی مقابل تیم های انتهای جدولی ندارند، گفت: رزمنده و ما بازی سختی داریم، گفت: آنها نتایج بدی نگرفتند و تنها با یک باخت بازی های سختی را پشت سر گذاشتند. همه می دانیم که بازی سختی داریم و بچه ها هم می دانند که بازی سختی داریم و سعی می کنیم فردا بازی کنیم.

خبرنگاری درباره انتظارات هواداران از آلومینیوم پرسید که خطیبی پاسخ داد:

درخواست من این است که هواداران این را بدانند و رابطه خوبی بین آنها و ما وجود دارد و از صمیمیت بسیار خوشحالم. توقعات را بالا نبرید و اگر می گویید این سوال اشتباهی است. ما هدفی را دنبال می کنیم و به آن می رسیم، اما لطفا توقعات را بالا نبرید، زیرا برای رسیدن به هدفی که می خواهیم به آن راه داریم، اما لطفاً برای آخرین بار چنین سوالی را مطرح کنید، چون جواب نمی دهم. هر چه بازیکنان آرام‌تر باشند و استرس کمتری داشته باشند، راحت‌تر خود را نشان می‌دهند و استرس و آرامش کودکان اشتباه است.

آلومینیوم گفت: بله، ما بازیکنان خوبی در پست هجومی داریم و قطعا به مرور زمان هماهنگ‌تر می‌شوند و در آینده بیشتر از آنها خواهید شنید. من از تیمم راضی هستم و نیازی به بازیکن ندارم و اگر مجبور شوم حتما به باشگاه خواهم گفت و باشگاه چیزی از دست نداده است. سه سهمیه فیفا داریم و در صورت نیاز از آنها استفاده می کنیم.

حسینی خطیبی در خصوص جدایی ساسان گفت: ساسان بازیکن خوب و پسری است. فکر می‌کنم بازیکنان گاهی اوقات باید فرصت حضور در پست خود را داشته باشند و ما بازیکنان خوبی در این پست داریم که در آنجا مشکلی نخواهند داشت. “

رسول خطیبی درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران و همچنین انتقاد از دراگان اسکوچیچ گفت: تیم ملی تاکنون بهترین نتیجه را کسب کرده است و نباید انتقاد کنیم. ما نباید انتقادات تخریبی داشته باشیم و تا اینجای کار آقای اسکوچیچ تمام تلاش خود را کرده است و قطعا به جام جهانی خواهیم رفت. گاهی شیطنت می کنی که درست نیست و باید از تیم ملی حمایت کنیم. اسکوچیچ اگر آرام باشد بهترین تصمیم را می گیرد. در مورد طارمی هم فکر می کنم بهترین عملکرد را دارند و در درون خانواده قابل حل هستند. و تیم ملی به طارمی نیاز دارد و مردم از اسکوچیچ حمایت می کنند که خدای ناکرده برمی گردد و طارمی قطعا کمک خواهد کرد. امیدوارم این موضوع را کنار نگذاریم و امیدوارم با آرامش و بدون حاشیه به جام جهانی برسیم و برنامه خوبی داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید