این دو پرسپولیسی ستاره های دربی شدند

این دو پرسپولیسی ستاره های دربی شدند

ناصر محمدانی ستاره دهه 60 پرسپولیس معتقد است با این نتایج دربی پیش رو بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است.

صحبت های ناصر محمدی، شماره 8 سابق پرسپولیس در آستانه دربی را بخوانید.

ابتدا از بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان بگویید؟

به هر حال این دیدار در خانه بود و دو گل زودهنگام منجر به پیروزی پرسپولیس شد. 3 امتیاز مهم این دیدار را تیم یحیی به دست آورد.

پیروزی قبل از دربی می تواند اعتماد به نفس تیم ها را افزایش دهد. اینطور نیست؟

درست است. البته پرسپولیس در نیمه دوم بازی منطقی انجام داد و شاید اگر نیمه اول هم همینطور بازی کند احتمالا گل های بیشتری به ثمر برساند.

پرسپولیس برد اما استقلال هم قبل از دربی برد. الان دربی پیش رو را چگونه ارزیابی می کنید؟

به نظر من این دربی مهمتر از همیشه شده است!

چرا؟

ببینید این بازی می تواند قهرمان لیگ بیست و یکم را مشخص کند. 3 امتیاز این مسابقه می تواند بسیار ارزشمند و حیاتی باشد. برنده این مسابقه روحیه مضاعفی می گیرد اما بازنده ممکن است با بحران و مشکل مواجه شود. به همین دلیل است که می گویم این دربی بسیار مهم است.

پیش بینی شما چیست؟

به هر حال طبیعی است که یک پرسپولیسی بخواهد تیم محبوب من در پایان فصل قهرمان شود و قهرمان شود اما بازی خیلی سختی است.

شما یکی از ستاره های دربی به خصوص بازی 86 هستید که پرسپولیسی های قدیمی بدون شک هرگز آن را فراموش نمی کنند. راز موفقیت در دربی از نظر ناصر محمدی چیست؟

خیلی خوب از شما این مسابقه لطف خدا و تلاش همه بچه ها بود و من از اعضای خوب این تیم بودم. فکر می کنم تیمی با اشتباهات کمتر و تمرکز بیشتر می تواند دربی را برد. این دیدار ربطی به جدول و جایگاه دو تیم ندارد و همه چیز به روز مسابقه برمی گردد. امیدوارم شاگردان دوست خوبم یحیی گل محمدی کمتر و با تمرکز بیشتر بازی کنند و خدا پیروز شود.

به نظر شما کدام بازیکن پرسپولیس می تواند ستاره دربی باشد؟

دربی بازی خاصی است که واقعا قابل پیش بینی نیست. او ممکن است برای ستاره دربی مدافع یا حتی دروازه بان شود اما با توجه به تمرینات ذهنی من حدس می زنم مهدی ترابی و وحید امیری پرسپولیسی باشند. البته همه بازیکنان پرسپولیس برای این دیدار انگیزه کافی دارند و می توانند بدرخشند.

برگردیم به دیدار پرسپولیس و نفت مسد سلیمان که شماره 8 گل محمدی 2 گل به ثمر رساند. آیا در مورد آن فکر کرده اید؟

امیدوارم این دو گل از تنش روی دوش شماره 8 رضا اسدی در پرسپولیس کم کند. بازی در پرسپولیس و همچنین استقلال سخت است و حتی از بازیکنان جدید هم انتظارات بالاست. او برای اثبات توانایی های خود دو گل با سر از ضربه ایستگاهی به ثمر رساند.

دیدگاهتان را بنویسید